مجله فرهنگ

انتقال حس با آب و رنگ

نمایشگاه آبرنگ با عنوان “حس” جمعه 15 مرداد در گالری نقش جهان افتتاح می شود.

به گزارش کندوج ، نمایشگاه مشترک آبرنگ “حس” با گالری کیان دخت صادقی یام و حضور هنرمندانی چون غزل حقیقت پارس ، محیا محمدخانی ، مینا گندمی ، رویا دهقان ، کاملیا ارباب زاده ، زینب آقازمانی ، سئونا پاتساتا ، مونا سده راه ، از زائران و فاطمه سادات مهدوی مقدم برگزار می شود.

افتتاحیه این نمایشگاه 15 مرداد از ساعت 16 تا 20 خواهد بود و تا 10 مرداد ادامه خواهد داشت. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه به جز شنبه ها از ساعت 17 تا 20 از نگارخانه نقش جهان دیدن کنند.

این گالری در خیابان نیاوران ، کوچه همایونفر ، کوچه قادری ، کوچه حافظ ، خیابان محمودی واقع شده است. 2 ، نه 9

تماس: 02122716220

مجموعه اسپین نمایشگاه توضیح می دهد:

“حس ، واژه ای که ما با ترکیب آب و رنگ به آن معنا دادیم ، به طوری که مخاطب می تواند به تصاویر ایجاد شده از این ترکیب نگاه کند تا احساس درونی خالق را درک کند.
هنرمند برای خلق اثر خود همیشه در پی شناخت وضعیت درونی ، احساسات و ترکیب آنها با واقعیت و خلاقیت است و این ارتباط بین مخاطب و هنرمند و جامعه را ایجاد می کند. اگر نگاه دقیق تری داشته باشیم ، به وضوح می توان هنر و تأثیر آن بر جامعه را در تمام دوره های تاریخ مشاهده کرد. پس از مدت ها ، ما تصمیم گرفتیم از آبرنگ های خود برای تسهیل آنچه در دوران کرونا گذراندیم و هنوز هم می گذرانیم ، با لطف و زیبایی نقاشی های به نمایش گذاشته شده استفاده کنیم. امیدواریم در این نمایش توانسته باشیم حال خوبی را ، هر چند کوتاه به شما بدهیم.

کیان دخت صادق »

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا