مجله ورزشی

انجام ۲۸ هزار بازرسی از اماکن ورزشی سراسر کشور

دکتر. غلامرضا نوروزی با اشاره به اهمیت نظارت بر روابط بهداشتی در اماکن ورزشی و باشگاه ها گفت: سال 1999 رو به پایان است ، از ابتدای سال خانواده های پزشکی ورزشی در سراسر کشور علاوه بر پیگیری برنامه های دیگران و موارد مربوط به اجرای قوانین بهداشتی. در این ارتباط ، 720 ناظر از کمیته نظارت بر ورزش و همچنین کار گسترده بازرسان بهداشت در مسابقات ورزشی پیگیری کردند. باشگاه های ورزشی مطابق با قوانین و مقررات
دکتر. نوروزی ، که در آن ادعا می کند که تلاش های ستاد کرونا در برابر فساد در ورزش یک برنامه بهداشتی برای فعالیت باشگاه ها و مراکز ورزشی از طریق وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی آماده کرده است: ورزشکاران عزیز همچنین در مورد اهمیت سلامت و همچنین اختلال در زنجیره حمل و نقل تاج نگران هستند ، با این حال ، ناظران ما نیز موضوع را کنترل می کنند.
وی افزود: قبل از هر چیز بررسی شده است تا در بازرسی ها از کد رفتار تاج در باشگاه های ورزشی پیروی شود و در این ارتباط از ابتدای سال تاکنون بیش از 28 هزار بازرسی در باشگاه های ورزشی انجام شده است در سراسر کشور و با هماهنگی ادارات “همه ورزش ها و جوانان در صورت تخلف ، اقدامات لازم را علیه باشگاه ها انجام داده اند.
رئیس انجمن پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: انجمن پزشکی ورزشی عوامل دیگری را نیز در حفظ سلامت ورزشکاران از جمله کمبود عرضه ، تجویز و فروش مکمل های غذایی و دارویی در باشگاه ها در نظر می گیرد.
دکتر. نوروزی خاطرنشان کرد: مسئله دیگری که در این دیدگاه ها به ذهن متبادر می شود عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات پزشکی انجمن پزشکی ورزشی است ، زیرا این کمیته فرصتی برای جامعه ورزش است تا در صورت استفاده از خدمات تخصصی انجمن آسیب دیدگی “بودن.

251 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا