مجله حوادث

انفجار در شرکت تولیدکننده میعانات گازی فریمان

اخبار آفتاب:

جواد جهاندوست با اشاره به اینکه در این حادثه تلفات جانی نداشته است ، افزود: ابتدا یک شرکت از این شرکت مشتعل و منفجر شد و سپس با حضور به موقع مشهد ، آتش نشانان فرهادگر و فریمان از انفجار در دو مخزن دیگر جلوگیری کردند. .

وی ادامه داد: علت تصادف و میزان خسارت در دست بررسی است.

انفجار در شرکت تولید میعانات گازی فریمان

سوخت داخل بنزین در مخزن آب بندی فریمن پیدا شد

جواد جهانوندوست از آتش سوزی مخازن آب بندی گاز پترونفت در شهرک صنعتی کاویان فریمان خبر داد و گفت: با اخطار آتش به محض اینکه توانستیم آتش را کنترل کنیم به سایت اعزام شد.

رئیس آتش نشانی کاویان فریمان از پارک صنعتی گفت: پس از تصادف در کارخانه پترونفت ، شش مخزن کارخانه درگیر در آتش سوزی شدند. یک ضربه به شهرک صنعتی زده شد.

وی با بیان اینکه برای ایجاد چنین آتش سوزی نیاز به یک تیم امدادی است ، افزود: اعتقاد بر این است که آتش نشانی کاویان در منطقه یک شهرک صنعتی پیشرو قرار دارد و در ابتدای کار برای کنترل آتش اقدام خواهیم کرد. در چنین مواردی ، نیروهایی از شهرهای اطراف اعزام می شوند و امروز نیروها برای مشهد برای این عملیات از مشهد ، فریمان و فرهادگرد اعزام می شوند. خوشبختانه 85٪ از آتش سوزی ها قبل از دریافت تقویت ها از بین رفت.

رئیس آتش نشانی کاویان فریمان از پارک صنعتی با بیان اینکه این حادثه در حالی که نیروها فعالیت می کردند تلفاتی نداشته است ، افزود: علت این سانحه توسط پلیس در دست بررسی است.

وی از حضور آتش نشانان مشهد ، فریمان و فرهادگرد ، پلیس و سپاه برای مدیریت و مدیریت این حادثه تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا