کسب و کار ایرانیمجله بانوان

اهمیت خرید لوازم آرایش در خانم ها

یکی از فعالیت‌های مورد علاقه‌‌ خانم‌ها با هر سن و سالی، آرایش کردن است؛ زیرا آرایش کردن تاثیر بسیار زیادی در زیباتر شدن و افزایش اعتمادبه‌نفس آن‌ها دارد. خانم‌های ایرانی از نظر میزان مصرف محصولات آرایشی در خاورمیانه رتبه دوم و در کل دنیا رتبه هفتم را به خود اختصاص داده‌اند. با توجه به علاقه زیاد خانم‌های ایرانی به میکاپ و آرایش، استفاده از لوازم آرایش اورجینال و باکیفیت برای آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؛ زیرا محصولات بی‌کیفیت و غیراستاندارد آسیب‌های جبران‌ناپذیر و متعددی را به پوست و مو وارد می‌کنند. متاسفانه بلافاصله بعد از محبوبیت یک محصول آرایشی خوب و باکیفیت، مدل‌های مشابه فیک و تقلبی آن نیز وارد بازار می‌شود. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای استفاده از لوازم آرایشی اورجینال و باکیفیت توضیح دهیم.

استفاده از لوازم آرایش اورجینال و باکیفیت چه مزایایی دارد؟

از مهم‌ترین مزایای استفاده از محصولات آرایشی اورجینال و باکیفیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کمک به حفظ سلامتی پوست، مو و اعضای چهره

یکی از مزایای استفاده از  کمک به حفظ سلامتی پوست، مو و اعضای چهره است. محصولات فیک و تقلبی شاید در نگاه اول به دلیل بسته‌بندی مشابه و قیمت ارزان‌تر، مناسب به نظر برسند؛ اما در ترکیبات آن‌ها از مواد اولیه نامرغوب و غیراستاندارد استفاده شده است. این ترکیبات سلامتی پوست و مو و سایر اعضای چهره از جمله لب‌ها و چشم‌ها را به خطر می‌اندازند و به مرور زمان باعث ایجاد لکه‌های قهوه‌ای، آکنه، جوش، سرطان پوست، عفونت چشم، ریزش مو، ریزش مژه و … می‌شوند. میکاپ با محصولات اورجینال و باکیفیت، سلامتی پوست، مو و لب خانم‌ها را تضمین می‌کند.

ماندگاری بالا روی پوست صورت

یکی دیگر از مزایای لوازم آرایش اورجینال و باکیفیت ماندگاری بالای آن‌ها روی پوست صورت است. لوازمی مانند کرم پودر، رژ لب، ریمل، خط چشم، سایه، مداد چشم و … حتما باید ماندگاری بالایی داشته باشند تا چهره کسی که میکاپ انجام داده است، تا ساعت‌ها بدون تغییر زیبا باقی بماند. محصولات فیک این ویژگی را ندارند و بعد از مدت کوتاهی کیفیت آرایش را پایین می‌آورند.

جلوگیری از ایجاد چین و چروک با بهبود خاصیت ارتجاعی پوست

استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب در ترکیبات لوازم آرایشی اورجینال از ایجاد چین و چروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند و خاصیت ارتجاعی پوست را با تحریک کلاژن‌سازی بهبود می‌بخشد. این محصولات دارای ویژگی‌های ضد پیری هستند و تحت نظر متخصص‌های پوست با بالاترین کیفیت تولید و بسته‌بندی می‌شوند.

پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های پوستی از جمله سرطان پوست

محصولات اورجینال آرایشی مانع از تولید رادیکال‌های آزار در پوست شده و از ابتلا به بیماری‌های پوستی از جمله سرطان جلوگیری می‌کنند. به عنوان مثال در ترکیبات رژلب‌های غیراستاندارد، مقادیر زیادی ماده سرب به کار رفته است‌‌؛ سرب جزو موارد مضر و سرطان‌زا محسوب می‌شود.

جلوگیری از ایجاد آکنه و جوش

ترکیبات نامرغوب و غیراستاندارد لوازم آرایش تقلبی منافذ پوست را مسدود کرده و باعث ایجاد آکنه و جوش می‌شوند. محصولات اورجینال این ویژگی منفی را ندارند و نه تنها باعث کاهش منافذ و جلوگیری از ایجاد آکنه و جوش در پوست می‌شوند؛ بلکه به درمان جوش‌ها و آکنه‌های قبلی افراد نیز کمک بسیار زیادی می‌کنند.

حفظ سلامتی پوست در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید

برندهای معتبر و شناخته‌شده محصولات باکیفیت آرایشی در تولید محصولات خود از مواد ضدآفتاب نیز استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید، برخورد اشعه ماوراء بنفش خورشید، آسیب‌های زیادی به پوست وارد می‌کند. استفاده از محصولات حاوی مواد ضدآفتاب علاوه بر زیبایی از پوست در مقابل تاثیرات منفی و مضر اشعه ماوراء بنفش مراقبت می‌کند.

جلوگیری از بروز عفونت و سوزش در چشم‌ها

چشم‌ها از حساس‌ترین اعضای بدن محسوب می‌شوند و سلامتی آن‌ها کیفیت زندگی افراد را افزایش می‌دهد. یکی از مزایای مهم استفاده از ریمل، خط چشم، مداد چشم و سایه باکیفیت این است که از بروز عفونت و سوزش در چشم‌ها جلوگیری می‌کند.

استفاده از لوازم آرایش تقلبی و نامرغوب چه مضراتی به همراه دارد؟

  • ایجاد یا تشدید جوش‌های سرسیاه و آکنه
  • ایجاد آلرژی‌ و حساسیت‌های پوستی مانند التهاب، خارش، قرمزی، تاول
  • ریزش و کچلی موها
  • مسمومیت‌های کلیوی و کبدی به دلیل وجود سم افلاتوکسین در ترکیبات
  • جلوگیری از بهبود زخم‌های پوست
  • صدمه به رنگ مو و ناخن‌ها
  • تاثیرات منفی روی جنین در خانم‌های باردار
  • بسته‌شدن مجاری چشم و بروز عفونت و آبسه
  • سوزش چشم‌ها و ایجاد لکه در قرنیه
  • ایجاد گل مژه در چشم
  • بروز چین و چروک‌های پوستی
  • آسیب‌دیدن و ترک‌خوردن لب‌ها
  • افزایش احتمال ابتلا به سرطان پوست

بهترین روش برای خرید لوازم آرایشی اورجینال و باکیفیت کدام روش است؟‌

برای خرید لوازم آرایش اورجینال و باکیفیت می‌توان از روش‌هایی مانند خرید از فروشگاه‌های معتبر عرضه‌کننده محصولات باکیفیت آرایشی، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و خرید از پیج‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرام استفاده کرد. از بین این روش‌ها، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را می‌توان به عنوان بهترین و پرطرفدارترین روش معرفی کرد. از مهم‌ترین مزایای خرید اینترنتی لوازم آرایش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • صرفه‌جویی در وقت
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت و آمد
  • عدم انتظار طولانی در ترافیک
  • امکان مطالعه راهنمای خرید محصولات و مشاهده تصویر آن‌ها
  • تنوع بالای محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی
  • امکان مقایسه قیمت محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف
  • ارائه محصولات استاندارد و پرفروش از برندهای مطرح جهان
  • امکان مطالعه نظر مصرف‌کنندگان قبل از خرید
  • مناسب بودن قیمت محصولات نسبت به فروشگاه‌های حضوری
  • ارائه‌ تخفیف‌های ویژه به مشتریان در مناسبت‌های مختلف

خرید لوازم آرایش اورجینال از فروشگاه اینترنتی سفیر

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که کار خود را از سال 1394 آغاز کرده و با فروش لوازم آرایشی اورجینال و باکیفیت محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است؛  نام دارد. این فروشگاه علاوه بر فروش محصولات اورجینال و باکیفیت آرایشی از برندهای مطرح جهان در زمینه فروش عطرهای لوکس و عطرهای بازیگران نیز مشغول فعالیت است و با ارائه تخفیف‌های ویژه، قرعه‌کشی و اهدای جایزه در باشگاه مشتریان، رضایت تمام مشتریان خود را جلب کرده است.

چرا خانم ها از لوازم آرایش استفاده می کنند؟

بیماری به‌نام خود زشت پنداری معمولا در اغلب افراد، مخصوصاً خانم‌ها وجود دارد. به همین دلیل اکثر خانم‌ها تمایل زیادی به خرید لوازم آرایشی و حتی عمل جراحی زیبایی دارند. اگرچه باید این بیماری به‌صورت ریشه‌ای درمان شود؛ اما استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از گزینه‌های در دسترس برای بهترشدن و جذاب‌ترشدن به شکل معمول است.

چرا باید از لوازم آرایش مرغوب استفاده کنیم؟!

اکثر محصولات آرایشی، از ترکیب مواد شیمایی، رنگ و عطر ساخته می‌شوند. البته در حال حاضر تلاش دانشمندان و تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در جهت کاهش مواد شیمیایی و افرایش مواد گیاهی در لوازم آرایش است. ماده‌ای مانند افلاتوکسین B که سمی است و در لوازم آرایش‌های غیر استاندارد به‌فراوانی استفاده می‌شود. این سم باعث تخریب سطح بیرونی پوست شده و در صورت استفاده مکرر از آن، به لایه‌های زیرین پوست رسیده و باعث نابودی آن می‌شود. همچنین باعث به‌وجودآومدن انواع سرطان‌های پوستی می‌شود. پیری زودرس یکی دیگر از عوارض استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نامرغوب و جعلی است. به همین دلیل است که استفاده از محصولات آرایشی نا‌مرغوب به مرور زمان باعث تخریب پوست شده و آن را به‌طور کامل از بین می‌برد.

بهترین برند لوازم آرایش

بیرونی‌ترین و در عین حال حساس‌ترین عوض بدن شما، پوست‌تان است. پوست شما حتی در زیبایی‌تان نیز تأثیر می‌گذارد و عامل بسیار مهمی به‌شمار می‌رود. اولین قدم برای داشتن پوستی سالم، شاداب، روشن و بدون اکنه، استفاده از بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی است. لوازم آرایشی و بهداشتی فراوانی در بازار وجود دارد که در بهترشدن پوست شما موثر است. البته اصراری به خرید لوازم آرایشی و بهداشتی گران و برند برای درمان پوست‌تان نیست؛ اما توجه داشته باشید که قبل از خرید، تحقیقات لازم درباره محصول مدنظرتان را انجام دهید تا از سلامت و مطابقت با پوست خودتان مطمئن شوید. مثلا نور خورشید یکی از مهم‌ترین عواملی است که باعث مشکلات پوستی فراوان می‌شود. به همین دلیل باید سراغ انواع کرم‌های ضدآفتاب یا بی بی کرم و سی سی کرم‌ها بروید. این کرم‌ها لایه‌ای سبک و نازک روی پوست ایجاد می‌کنند تا علاوه بر پوشاندن عیوب پوستی شما، آسیب‌های نور خورشید را نیز به حداقل برسانند.

یکی دیگر از مواردی که باید در مراقبت‌های پوستی رعایت شود، استفاده از محصولات آرایشی پاک‌کننده و شوینده‌های پوستی است. چراکه نباید لوازم آرایش بیشتر از ۲۴ ساعت روی پوست شما قرار داشته باشد و بیشتر از آن به پوست شما آسیب می‌زند. برای پاک‌کردن آن‌ها می‌توانید از محصولات خاصی مانند شیر پاکن، تونر و میسلار واتر استفاده کنید. به کمک این محصولات می‌توانید بیشتر آلودگی‌های سطح‌ پوست را به شکل عمیق پاک کنید. برای شست‌وشوی پوست صورت هم شوینده‌های مختلفی وجود دارد که بسته به نوع پوستتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. حتی می‌توانید از شامپوهای بچه مانند و شست‌وشوی آن استفاده کنید.

پیشنهاد از برندی است که بیشتر در همین رابطه محصول تولید می کند. برای مثال برندی مانند اورال بی، یکی از اصلی‌ترین محصولاتش، مسواک است و تمرکز بیشتری را بر روی تولید مسواک گذاشته است؛ و تمام تحقیقات خود را به ساخت محصولات دهان و دندان اختصاص داده است. بنابراین قطعاً باید ازلحاظ ویژگی و کیفیت برتری بیشتری نسبت به سایر برندها داشته باشد.

جالب است بدانید طبق آمار، پرفروش‌ترین و گران‌ترین و محبوب‌ترین برند تولیدکننده محصولات می‌باشد که توانسته به‌خوبی بازار مسواک را در جهان به دست بگیرد اما در صورت نیاز می‌توانید از ویژگی‌های برندهای دیگر نیز دیدن کنید.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا