مجله ورزشی

اوسمار به پرسپولیس برنمی گردد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا بیرانوند در پایان بازی با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2026 که با تساوی بدون گل به اتمام رسید اظهار داشت: خدا را شکر به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کردیم و این موضوع برای ما خیلی مهم بود و از هوادارانی که امروز در ورزشگاه بودند، تشکر می کنم.

او ادامه داد: ازبکستان تیم با کیفیتی است و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند و در جام ملت های گذشته در ضربات پنالتی مغلوب قطر شد. دو بازیکن تیم ازبکستان در لیگ ایران حضور دارند و باعث بالا رفتن سطح لیگ برتر شده اند.

بیرانوند در خصوص اشتباه خود در نیمه دوم برابر ازبکستان گفت: در آن صحنه من می خواستم مانع از کرنر شدن توپ شوم اما بازیکن ازبکستان دست مرا خواند و خدا را شکر به خیر گذشت.

او افزود: من بعد از بازی شعاری از سمت هواداران تیم ملی نشنیدم و پس از بازی به سمت آنها رفتیم و تشکر کردیم. به نظرم شاید به خاطر کیفیت بالای تیم باشد که توقع ها بالا رفته است. ما در بازی با هنگ کنگ خیلی اذیت شدیم. رفت و برگشت نزدیک به 40 ساعت طول کشید. برنامه ریزی خوبی نداشت و بچه ها خسته بودند. 4-5 دقیقه آخر شاید کمی هواداران عصبی شدند. ما تیم سرتر بودیم. توپ ما به تیر خورد. وقتی به لحظات پایانی رسیدیم فهمیدیم که ازبکستان میل به ضدحملات دارد و به خاطر همین عقب نشستیم. به عنوان تیم اول الان صعود کردیم و قرعه متفاوتی به ما می خورد و شاید به خاطر اینکه برخی هواداران این موضوع را نمی دانستند، شاکی شدند.

بیرانوند در رابطه با اینکه گفته می شود بند فسخ قرارداد در قراردادش با باشگاه پرسپولیس دارد، گفت: من بندی در قراردادم ندارم. من مثل تمام بازیکنان هستم. هیچ فشاری هم به باشگاه نیاوردم. تماسی نگرفتم. تمام تلاشم را کردم و خدا را شکر تیم قهرمان شد. قرارداد هم دارم و می مانم. هیچ فشاری به باشگاه نمی آورم. می دانم باشگاه پرسپولیس شرایط سختی دارد برای انتخاب سرمربی. 10 بازیکن پرسپولیس قرارداد ندارند و چون می دانم کار سختی دارند، من نمی آیم و کار را سخت تر کنم.

او در رابطه با ماندن یا رفتن اوسمار از پرسپولیس گفت: من به او پیام دادم و گفتم همه ما را نگران کردی و به من گفت خیلی سخت است که برگردم. به نظرم تمام شده است و اوسمار با تیم جدید قرارداد بسته است. من بازیکن حرفه ای هستم. الان باشگاه باید تصمیم بگیرد. تیم قهرمان شده و هر چه زودتر باید این اتفاق بیفتد. یحیی گل محمدی تاج سر پرسپولیسی هاست و مطمئن باشید این تیم قهرمان شد او نیز سهم بزرگی در آن دارد.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا