مجله ورزشی

خروج فینال بازها و ورود فینالیست ها به پرسپولیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، یحیی گل محمدی با قبول هدایت پرسپولیس در زمستان گذشته توانست این تیم را به چهارمین قهرمانی برساند. در صف در مسابقات لیگ برتر و ثبت رکورد جدیدی در تاریخ این مسابقات سفید ثبت نام.

سرمربی پرسپولیس پس از تجربه اولین عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر ، به دلیل شیوع ویروس کرونا ، فرصت کمی برای پوشش نقاط قوت و ضعف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا دارد. پسندیدن در قطر برگزار شد.

گل محمدی که با جدایی علیرضا بیرانوند ، مهدی ترابی و علی علیپور روبرو شد ، تغییراتی در لیست خرید خود ایجاد کرد و بقیه خود ساخته است تا تفاوت زیادی در تیمش ایجاد کند.

ستاره ها رفتند و به لبه آمدند

باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی در لیگ برتر ، علی علیپور را به عضویت دعوت کرد ماریتیمو دیدار پرتغال و مهدی ترابی برای رفتن به العربی قطر. تیمی که علیرضا بیرانوند را نیز به دلیل قرارداد با رویال کنار زد آنتورپ بلژیک ستاره های خاص خود را نداشت جوگو بهترین های پرسپولیس از دست رفت. جدایی این بازیکنان باعث ایجاد فضای زیادی در اطراف پرسپولیس شد بساز و یحیی گل محمدی تهدید کرد که مهدی رسول پناه ، رئیس وقت باشگاه را برای رسیدگی به امور جاری اخراج خواهد کرد.

خریدهای بزرگ را برای آسیا شروع کنید

همین فشار باعث شد تا مدیریت باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی را در اوایل تابستان برای جذب بازیکنانی انجام دهد که یحیی گل محمدی معتقد بود. حامد لک ، عیسی آل کثیر ، سعید آقایی ، احسان پهلوان ، میلاد سرلک ، علی شجاعی و آرمان رمضانی هفت این بازیکنان پرسپولیس بودند که به پرسپولیس پیوستند تا این تیم برای ادامه لیگ قهرمانان 2020 با یک ست کامل به قطر برود.

گروه های آخر رفتند ، گروه های آخر هم رسیدند

پرسپولیس که علیرضا بیرانوند ، علی علیپور و مهدی ترابی را نیز از دست داد ، یحیی گل محمدی تصمیمش را گرفت آسم کریستین اوساگونا، محمد نادری ، محسن ربیع خواه و محمد انصاری نیز از حضور در بازی های آسیایی محروم بودند تا طلا کسانی که با پیراهن این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده اند باید از پیروی از تیم های قرمز محروم شوند.

با این حال بازیکنان جدید بخش آنها در کنار تجربه خود موفق شدند عملکرد رضایت بخشی در این مسابقات داشته باشند و یک بار دیگر پرسپولیس را به فینال برسانند.

بوسه بیرحمانه آقا شجاع!

شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس که عملکرد فوق العاده ای در پیراهن این تیم داشت پس از دعوت به تیم ملی ایران تصمیم به جدایی گرفت. سفید و شرکت کن ایالات متحده قطر را گرفت. او که بعد از هر گل به رقبای خود آرم تیم پرسپولیس را می زند. شما قبلاً میبوسید امضای قرارداد با قطر نیز همین کار را انجام داد تا حاشیه زیادی برای مدافع تیم ملی ایران در دنیای آنلاین به وجود آورد.

یحیی گل محمدی تلاش زیادی کرد تا در قلب خط دفاعی تیمش مسابقه ای مناسب برای خلیل زاده پیدا کند اما نتیجه ای نداشت.

محرومیت از آل کثیر و جانشین منتخب برای جانشینی!

عیسی آل کثیر که به جای علی علیپور به پرسپولیس آمده بود ، با پیراهن در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد فوق العاده ای داشت. پرسپولیس داشت اما خوشحالی جنجالی پس از گل او به پاختاکور ازبکستان با محرومیت شش ماهه پرسپولیس مهاجم AFP روبرو شد تا پرسپولیس در انتخاب جانشین این بازیکن تجدید نظر کند.

پرسپولیس به درخواست گل محمدی با محمد شریفی بازیکن جوان سایپا در فصل گذشته و مهدی مهدی .انی آن سال قبل از کل وارادین ها کرواسی در این فصل قراردادی برای کمک به این تیم در لیگ برتر امضا کرد.

سفید بودجه در حالی که سود می کنید صاف قهرمانی (عنوان قهرمانی پنجم در صف) آزمایشات خود را با جذب 9 بازیکن و ترک هفت بازیکن آغاز کرده اند بیشترین نقل و انتقالات در مقایسه با سالهای گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا