مجله عمومی

نیمه اول پرگل برای تقابل پرسپولیس و نساجی با لباس های عجیب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بازی تیم های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس از ساعت 17 امروز در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال آغاز شد اما در نیمه اول این بازی با نتیجه 2 بر صفر دنبال شد. پرسپولیس. این دیدار در حالی برگزار شد که آمادگی لازم برای ورزشگاه محل برگزاری مسابقات نساجی قائمشهر وجود نداشت و باعث شد ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان دو تیم باشد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با وجود مصدومیت سیامک نعمتی و امید عالیشاه و تاج گذاری مهدی ترابی چاره ای جز تغییر ترکیب نداشت. سرمربی پرسپولیس که مهدی شیری را برای پیوستن به فولاد خوزستان از ترکیب نیم فصل دوم حذف کرده بود، تصمیم گرفت برای تساوی کاپیتان کمال کامیابی نیا مقابل سیدجلال حسینی نیمکت نشین شود. زره

در این بازی کاپیتان سرخپوشان توانست از فاصله نزدیک روی ارسال وحید امیری به دروازه علیرضا حقیقی گل اول بازی را به ثمر برساند.

نساجی شوکه شده از گل اول، بازی فوق العاده وحید امیری و تاثیر این بازیکن را به ثمر رساند، گل دوم در دقیقه 8 توسط هافبک تیم ملی ایران و اشتباه علیرضا حقیقی به ثمر رسید تا سرخ ها شروع طوفانی داشته باشند.

پس از این گل نساجی، مازندرانی ها بازی را در دست گرفتند تا یکی از گل هایی را که رضا جعفری در دقیقه 16 روی کریم اسلامی زد، جبران کند.

حملات نساجی بعد از این گل ادامه داشت تا اینکه دروازه حامد لک دو بار دیگر توسط جعفری و اسلامی تهدید شد اما علی نعمتی مدافع میانی سرخ ها در نیمه اول مانع از بازگشایی دروازه لک شد.

ساکت الهامی که مانند بازیکنانش از دریافت دو گل در دقایق ابتدایی شوکه شده بود، در دقیقه 17 تصمیم گرفت مهرداد عبدی را از زمین خارج کند و جای خود را به حسن نجفی داد.

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس در دقایق پایانی بازی با حقیقی در حال دوئل بود اما ضربه محکمی به تیرک افقی دروازه نساجی زد تا در پایان بازی نتواند تیمش را آرام کند. 45 دقیقه.

نکته جالب این بازی ترکیب رنگی هر دو تیم بود. قرمزها با پیراهن‌های مشکی و شورت قرمز جلوی نساجی که دقیقاً روبه‌روی آن‌ها لباس پوشیده بودند، در میدان رفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا