مجله ورزشی

اکبری: از ابتدای فصل برای قهرمانی نیامده بودیم

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: می خواستیم قهرمان شویم اما از ابتدای فصل هیچ برنامه ای برای حضور در فینال نداشتیم.

به گزارش کندوج، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان تهران پس از دوم شدن در لیگ برتر والیبال در این فصل توضیح داد: قهرمانی یزد را تبریک می گویم، به بازیکنان خودم هم تبریک می گویم. می خواستیم قهرمان شویم اما به دلیل استراتژی که داشتیم تیممان برای قهرمانی بسته نبود و فقط می خواستیم جزو چهار تیمی باشیم که خوشبختانه به فینال رسیدیم.

وی ادامه داد: مدیر باشگاه ما خیلی زحمت کشید و از ما حمایت کرد، بازیکنان برای ما زحمت کشیدند بنابراین ما اینجا خوب بودیم. در مجموع نسبت به اهدافی که از اول فصل داشتیم نتایج خوبی گرفتیم هرچند که همه دوست داشتیم قهرمان شویم. تیم هایی بودند که از روز اول فصل از نظر بودجه و انتخاب بازیکن به عنوان رقیب وارد شدند اما به جمع چهار تیم برتر راه پیدا نکردند. عملکرد بازیکنان ما راضی کننده بود.

اکبری بیان کرد: در چهار سال اخیر پیکان نتایج خوبی کسب نکرد و سال گذشته در 10 بود که خوشبختانه امسال اتفاق خوبی افتاد و پیکان یک بار دیگر قهرمان شد. خدا را شاکریم که باشگاه پیکان شخصیت خود را بازیافت و اگر خدا بخواهد با تفکر مدیریت فعلی اتفاقات خوبی در آینده رخ خواهد داد.

وی همچنین درباره احتمال حضور پیکان به عنوان نماینده دیگر ایران در جام ملت های آسیا توضیح داد: شایعاتی مطرح شده و باید نماینده دیگری از ایران باشیم. یک تیم قوی تر

اکبری همچنین درباره اشتباهات خود در دیدار فینال چند سال اخیر لیگ برتر والیبال گفت: سال گذشته شهرداری ارومیه برای قهرمانی بسته نبود اما با تلاش بازیکنان، مدیریت و کادرفنی نتایج خوبی کسب کردیم. وی ادامه داد: در فینال سال گذشته شانس بیشتری برای قهرمانی داشتیم اما از فرصت های خود به خوبی استفاده نکردیم. شرایط امسال سخت تر بود اما من از بازیکنان راضی هستم زیرا از ابتدا به قهرمانی نرسیدیم. والیبال برد دارد و باخت اما همه می دانند دست شهداب در این فصل از ما بازتر بود و به خاطر قهرمانی بسته بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا