مجله فرهنگ

اکنون می بینید ، اکنون نمی بینید – کندوج

می بینید ، اکنون آن را نمی بینید ، یک بازی ساده اما جالب است که باعث افزایش تمرکز افراد می شود ، بنابراین پیشنهاد خوبی برای روزهای قرنطینه برای اعضای خانواده ، به ویژه کودکان و نوجوانان است.

در مصاحبه با کندوج ، آشون طاهری – مربی بازیهای خلاقانه – می گوید: وی بازی جدیدی را با نام “شما اکنون می بینید ، اکنون نمی بینید” را معرفی کرد و در توضیح این بازی توضیح می دهد که 10 تا 20 مورد کوچک برای این بازی استفاده می شود: لاتش ، پاک کن ، مداد ، قیچی ، قاشق ، چنگال و موارد دیگر. : در یک سینی بزرگ ترتیب دهید.

بازیکنان در گروه های مقابل قرار می گیرند. گروه اول به مدت یک دقیقه با دقت به تمام سوژه های سینی می پردازد. سپس اشیاء با پارچه پوشانده می شوند. سپس چشم خود را می بندند و یکی یا دو دستگاه را می گیرند.

وقتی چشم خود را باز می کنند ، باید حدس بزنند که چه دستگاهی بریده شده است. اگر او به درستی حدس زد ، بازی هنوز در پشتیبانی اوست و آنها دوباره چشم او را می بندند ، دستگاه بعدی را برداشته و او باید حدس بزند کدام شی از سینی خارج شده است. اگر او نتواند به درستی حدس بزند ، بازی با طرف مقابل ادامه خواهد یافت.

با دقیق ترین پیش بینی ها ، تیم بیشترین امتیاز را کسب می کند و بز را شکست می دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا