مجله فرهنگ

ایثار و شهامت شهدا در کلام قابل وصف نیست

فداکاری و شهامت شهدا را نمی توان با کلمات توصیف کرد

مدیر موسسه ایلام گفت: فداکاری ها و رشادت های شهدا را نمی توان با کلمات بیان کرد اما می توان با بیان آداب و منش و بیان رشادت ها راه آنها را ادامه داد.

به گزارش کندوج ، اسدالله تولده در دیدار با خانواده های معظم شهدا “عدنان سابوته” و “مرتضی رستمی” با تأکید بر اینکه فرهنگ دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید در جامعه نهادینه شود ، اظهار داشت: حفظ عزت خانواده معظم شهدا و ایثارگران و وظیفه اجتماعی و تعهد جامعه به ارزشهای دینی و انقلابی را نشان می دهد.
وی هدف از این جلسات را تجدید میثاق با شهدا عنوان کرد و گفت: خانواده های معظم شهدا با تولیت عزیزانشان توسط کشور و نظام و با استقامت و صبر بی شائبه رسالت خود را به خوبی انجام داده اند. آنها در آسایش و آرامش زندگی می کنند.
وی تولید ایمان و ایمان راسخ را دو ویژگی اصلی شهدا عنوان کرد و گفت: ایثار و رشادت شهدا را نمی توان با کلمات توصیف کرد ، اما می توان با ابلاغ آداب و رسوم و سرشت آنها و بیان شجاعت آنها راه آنها را ادامه داد. برای شهید و اخلاق. »شهادت و ایثار باید در جامعه حفظ شود.
شهید “عدنان سابوته” رئیس مرکز اطلاع رسانی بانور رحمان در مهران در سال 1961 در منطقه چنگوله به شهادت رسید. شهید “مرتضی رستمی” رئیس شرکت در لشکر 11 حضرت امیر (ع) در سال 64 ، عمدتاً در منطقه چنگوله به شهادت رسید.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا