مجله بانوان

ایجاد تیم ملی پاراگلایدر بانوان در صورت تصویب یکنواخت

نایب رئیس “فدراسیون زنان و جانبازان معلول” گفت. “ما منتظر هستیم تا وزارت ورزش و جوانان برای ایجاد تیم ملی وزنه برداری بانوان و ارسال آنها به مسابقات خارجی ، لباس های خود را تصویب کند.”

مژگان نصیری در مصاحبه با کندوج ، درباره وضعیت تیم وزنه برداری بانوان برای شرکت در مسابقات خارجی صحبت کرد. آنها بهترین افراد را در تیم ملی جمع می کنند. البته سال گذشته لباس آنها را برای مسابقات بانوان تصویب کردیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

گفت وی ادامه داد: “امسال سعی کردیم تیم و بانوان را به رقابت در خارج از کشور برسانیم تا لباس مورد نظر خود را در وزارت ورزش و جوانان تأیید کنیم که به دلیل شیوع تاجی به تأخیر افتاد.” در حقیقت روند طراحی دامپزشکان بانوان شرکت کننده در مسابقات خارجی به پایان رسیده است و ما منتظریم بعد از بازگشت شرایط به حالت عادی ، این ورزشکاران را در کمیته تصویب پوشاک که در وزارت ورزش برگزار می شود ، ببینیم. بیایید تیم وزنه برداری بانوان را ایجاد کنیم.

نایب رئیس فدراسیون زنان جانبازان و معلولان گفت: “هدف ما بازی های پارالمپیک چین است.” البته مشارکت در این مسابقات زمانی حاصل می شود که وزنه برداران بانوان به حدی رسیده باشند که از نظر جسمی و تکنیکی امکان شرکت در مسابقات وجود دارد.

در پایان ، نصیری گفت. “پس از دریافت تأیید لباس وزنه‌برداری بانوان از وزارت ورزش و امور جوانان ، انتخاب تیم را برای حضور پرسنل خوب در تیم بانوان ، تشکیل تیم ملی و شرکت در چندین تورنمنت بین المللی برگزار خواهیم کرد.” ما سعی داریم پس از شرکت در بازی های پاراآسیایی به بازی های پارالمپیک برسیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا