مجله حوادث

این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ فرهاد تیموری روز چهارشنبه اظهار کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ (روز شنبه)دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.

وی افزود:همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید در تاریخ ،ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این دسته از افراد باید به همراه برگ معرفی نامه مشمولان که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) دریافت کرده اند، برای معاینه به نزدیک ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و در صورت تایید سلامت در زمینه ویروس کرونا ،برگ محل مراجعه ممهور به مهرتایید مرکز بهداشت را روز اعزام همراه داشته باشند.

تیموری عنوان کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده،غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی،محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت .

سرهنگ تیموری خاطر نشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا ازآخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.خواهشمند است نسبت به درج خبردر سایت خبرگزاری پلیس وشبکه های اجتماعی سیستان و بلوچستان اقدام کنند.

تیم تحریریه مقالات حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا