مجله حوادث

معافیت ازخدمت سربازی ترفند جدید کلاهبرداران

رئیس پلیس مترو در تهران از دستگیری فردی که بیش از 10 میلیارد ریال به غیر از خدمات نظامی و سایر خدمات دولتی به غیرنظامیان خیانت کرده بود ، خبر داد.

به گزارش کندوج ، سرهنگ سعید عطااللهی بیانیه: با ارجاع پرونده مشابهی برای شناسایی و دستگیری متهم قبل از پلیس مترو ، افسران پلیس تیم پرونده را پیگیری کردند.

وی اضافه کرد: شاکیان در اظهاراتی مشابه گفته اند ، متهم خود را به عنوان یک مقام رسمی و دولتی معرفی کرده و ادعا می کند که می تواند گواهی پاکسازی اقلام توقیف شده از پارکینگ خودرو یا معافیت از خدمت سربازی را دریافت کند و بدون تشریفات از کشور خارج شود. آنها به دفتر او در مرکز تهران رفتند و به او پول پرداخت کردند.

رئیس پلیس مترو افزود: در بررسی پرونده های ارجاع مشخص شد متهم بیشتر سفارشات خود را در داخل ایستگاه های مترو قرار می دهد و بازنده برای پرداخت پول درخواستی در ایستگاه مترو به ویژه مرکز شهر با وی ملاقات می کند.

عطالحی خاطرنشان کرد: عکسی از چهره متهم به گروه های مختلف مترو تحویل داده شد تا اینکه تیم عملیاتی پلیس متروی امام خمینی (ره) توانست متهم را هنگام گشت و گذار در سکو مترو امام خمینی (ره) شناسایی کند.

وی در ادامه گفت: متهم پس از انتقال به پلیس زیرزمینی به 50 مورد اختلاس اعتراف كرده و گفته است كه با افتتاح دفتر در شهر شهروندان خود را شناسایی و بیش از 10 میلیارد ریال در ایستگاه های مترو قرار می دهد. او شهروندان را فریب داده است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس آتالاهی ، وی سرانجام گفت: متهم جهت کشف جزئیات پرونده و کشف سایر جرایم احتمالی به پلیس پیشگیری بزرگ تحویل داده شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا