مجله ورزشی

بازگشت و انزوا خلیل زاده به استقلال در هاله ای از ابهام



به گزارش خبرگزاري آنلاين ، كاركنان جديد مديريت باشگاه استقلال به قدرت رسيده و حضور مديرعامل جديد احمد سعادتمند ، حضور اعضای هيئت مديره سابق بلوز کامران منزوی و اسماعیل خلیلزاده همچنان ناشناخته است.

اسماعیل خلیل زاده ، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال ، پس از پیوستن به مدیرعامل جدید آبی ها استعفا داد ، اما وزارت ورزش در یادداشتی گفت که به عنوان رئیس باشگاه استقلال ادامه خواهد داد. با شنیدن این خبر ، خلیل زاده در مصاحبه ای اعلام کرد که نمی خواهد در استقلال باشد.

کامران مانزوی که اخیراً از سمت خود استعفا داده است ، هنوز پاسخ روشنی از وزارت ورزش دریافت نکرده است و حضور وی به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنان مبهم است.

با توجه به شرایط فعلی ، استقلال باید منتظر بماند تا کادر مدیریت جدید اعضای هیئت مدیره خود را برای اعضای جدید فکر کند یا افرادی مانند خلیل زاده و مانزوی را به وجود آورد.

256 251


این نوشته از سایت بر پایه سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار خبر می نماید، بنابراین مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده منابع خبری بوده و وب سایت کندوج هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا