مجله علمی و سلامت

بازگشت کرونا به سین کیانگ چین با ابتلای ۱۳۸ نفر

دفتر:

طبق تلویزیون اصلی چین ، همه 137 نفر طی یک تماس تلفنی یا عفونت در شهر سین کیانگ دچار تاج شده اند و طی دو روز گذشته تعداد موارد به شدت افزایش یافته است.

امروز ، سرویس بهداشتی محلی اعلام کرد که فرد مورد نظر ساکن شهر شوفو است که از یک سال گذشته در این منطقه بوده و به خارج از کشور سفر نکرده و با حیوانات در تماس نبوده و بیماری عروق کرونا قلب وی به یک معما تبدیل شده است. .

مرکز بهداشت محلی گزارش یک واکنش اضطراری را داد و بلافاصله یک مطالعه اپیدمیولوژیک را شروع کرد و همه کسانی که از نزدیک با بیمار در تماس بودند شناسایی و توسط پزشکان پیگیری شدند و بسیاری از افراد محلی برای پیوند عروق کرونا فراخوانده شدند. .

این مرکز بیانیه ای صادر كرد و بیان داشت كه تحقیقات كامل در تمام نقاطی كه فرد آلوده در آنجا فعالیت داشته یا در سفر بوده در جریان است و اطلاعات مربوطه به موقع به اطلاع عموم خواهد رسید.

بخشهای پزشکی به عموم مردم یادآوری کرده اند که باید اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند و در صورت لزوم بلافاصله از عمل پیوند عروق کرونا استفاده کنند.

از طرف دیگر ، کلیه ساختمانهای مسکونی در این منطقه و برخی از مناطق شهر کاشی در سین کیانگ در چین نیز ممنوعیت ورود و خروج برای ساکنان را در نظر گرفته و مسافران مایل به پرواز با هواپیما در صورت منفی بودن نتیجه آزمایش آنها گزارش شده است. بله ، آنها حق رفتن خواهند داشت و پروازهای زیادی به این منطقه لغو شده اند.

چاینا تایمز گزارش داد ، امروز تعدادی از ساکنان کاشی با تماس تلفنی دولت محلی اعلام کردند که همه ساکنان این شهر باید آزمایشات گسترده اسید نوکلئیک انجام دهند. محدودیت های ترافیکی نیز در این مدت بررسی می شود.

این گزارش می افزاید ساکنان شوفو در کاشی در محاصره هستند و تحقیقات گسترده در این منطقه در جریان است. عکس های منتشر شده نشان می دهد که قبل از اعمال محدودیت ها ، در صورت گزارش قرنطینه طولانی مدت ، ساکنان شهر برای خرید مایحتاج به مغازه ها یورش می بردند.

این اقدام در حالی انجام شد که به دنبال 12 مورد بیماری کرونا قلب ، 12 نفر در اوایل این ماه در شهر چینگدائو در شرق چین تشخیص داده شده بودند.

این دومین بار در طول سه ماه است که سین کیانگ گزارش می دهد ویروس کرونا شکسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا