مجله ورزشی

بازی سنگینی با پرسپولیس داشتیم/ بعضی در حد خودشان صحبت کنند! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر امروز پنجشنبه میزبان هواداران است و این بازی را با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رساند تا شاگردان یحیی گل محمدی فرصت نزدیک شدن را از دست بدهند. به در بالای جدول

رضا عنایتی پس از پایان بازی گفت: بازی خوب و بسیار سنگینی بود. به تیمم تبریک می گویم. در نیمه اول گل زدیم اما برتری را از دست دادیم. البته انتظار بازی سنگینی را داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ادامه داد: 10 دقیقه ابتدایی بازی را کاملا باختیم چون جو ورزشگاه آزادی تعدادی از بازیکنان ما را گرفته بود اما به مرور زمان به مسائل خود دست پیدا کردیم و برتر شدیم و چه باید کرد. اتفاق افتاده است. در زمین.”

رضا عنایتی از عملکرد مردانش در این بازی ابراز رضایت کرد و گفت: تا دقیقه 92 در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس جلو زدی کار بزرگی کردی، به هر دو تیم خسته نباشید می گویم و می گویم بازیکنانشان. به خصوص خسته نباشید اگر اعتماد به نفس داشته باشیم، می توانیم امتیاز بیشتری بگیریم. البته همانطور که در بازی های گذشته اتفاق افتاده، نمی خواهم درباره داوران قبلی صحبت کنم.

وی ادامه داد: امروز نسبت به بازی‌های قبلی‌مان وضعیت بسیار بهتری در داوری داشتیم. شرایط خیلی بهتر از قبل بود. اما گاهی با یک سوت کمی فشار و استرس به ما وارد می شود.

عنایتی در ادامه با اشاره به درگیری بین کلاس های دو تیم بیان کرد: عده ای در زمین مسابقه بودند که اصلا درگیر پروژه نبودند و 2-3 جنبه با کلاس ما صحبت کردند. می خواهم بگویم شما حد خود را می دانید، وقتی ما احترام می گذاریم حتماً احترام می گذاریم چون آقای گل محمدی و مریدانش آنجا بودند، من خیلی خودم را کنترل کردم، اما همه باید حد او را بدانند. قرار نبود ما بیاییم 4-5 گل بزنیم و برویم.

سرمربی تیم فوتبال ادامه داد: خیلی مصمم بودیم که امتیاز بگیریم و این اتفاق افتاد، بهتر است با تنش و شرایط عجیب امتیاز نگیریم و احترام بگذاریم. چون همیشه برای کلاس حریفم احترام خاصی قائل هستم. اونایی که اندازه خودشونه بیشتر حرف میزنن.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا