مجله بانوان

بانوان والیبالیست به دنبال سکو در پاراآسیایی پس از ۳ سال دوری از مسابقات

سرمربی تیم والیبال بانوان گفت: پس از گذشت 3 سال از مسابقات، تلاش می کنیم بهترین نتایج را در بازی های پارالمپیک چین کسب کنیم.

مریم ایرانمنش در گفت وگو با کندوج، درباره جایگاه بانوان برای حضور در بازی های پارالمپیک چین اظهار کرد: مرحله ششم اردوی آماده سازی این تیم در فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری است و سیاست بازیکنان رو به رشد است. با توجه به اینکه سه سال است که تیم والیبال بانوان در هیچ تورنمنت خارجی شرکت نکرده است، سعی کردیم با اجازه دادن به 11 مرحله اردو تا زمانی که به ساحل برویم، تیم خوبی را برای مسابقات پارالمپیک آماده کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان با اشاره به حضور بانوان در جام جهانی بوسنی گفت: امسال علاوه بر بازی های پارالمپیک چین، جام جهانی آبان ماه را نیز داریم. هر دو رویداد را داشته باشید.

ایرانمنش در پاسخ به این سوال که این تیم نسبت به بازی های پاراآسیایی جاکارتا چقدر تغییر کرده است، افزود: در حال حاضر حدود 60 درصد تیم جوان و خوش فرم هستند. در بازی های آسیایی جاکارتا دوم شدیم، این فصل سعی می کنیم همزمان با حفظ رتبه دوم بهترین نتایج را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تیم اصلی بازی های پاراآسیایی مشخص می شود، گفت: در اردوی هشتم به جایگاه 12 نفره اعزامی به چین حمله می شود که البته تلاش می کنیم تا 14 بازیکن را تا پایان مسابقات حفظ کنیم. اردوگاه، اما در پایان.” چین.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا