مجله فرهنگ

با چشم نیمه بسته رقص نازیبای رامبد جوان را ببین!

یک تهیه کننده قدیمی تلویزیون ، که درباره آنچه این روزها در “خندوانه” می بینیم – از جمله رقص جوان رامبد هندی – اظهار نظر می کند ، این حرکات را زشت و ناهمزمان توصیف می کند و در عین حال چنین آثاری را حرکتی جدید می داند که نسبتاً قابل بخشش است کمی و نادیده گرفته

حسین فردرو در گفت وگو با کندوج درباره فصل جدید “خندوانه” و حرکات موزون مجری با مضامین مختلف ، گفت: “ممکن است فضای تلویزیون در زمان انتخابات کمی بازتر باشد و همیشه همینطور بوده “اما شما باید به زیبایی کار نگاه کنید. این کار زیبا کجا بود؟! آنها گروهی از سرخپوستان را از آنچه در سرزمینهای خارجی مرسوم است ، با تعداد کمی از مردم دور هم جمع کرده و در لابی یک ساختمان تجاری آوردند تا حرکات موزون را انجام دهند و برنامه ای را انجام دهند. این در استانداردهای یک برنامه تلویزیونی به نام “خنده دار” نبود. بلکه این حرکات موزون است که در مغازه ها اتفاق می افتد.

حسین فردرو

وی صریحاً ادامه داد: آقای رامبد جوان با شکمی بزرگ جلوی دوربین ایستاده و نمی تواند از حرکات گروه تقلید کند. با این حال مجری باید رقص یا حرکات موزون داشته باشد و صدای او قابل قبول است و می تواند یک کمدین عالی برای انجام چنین حرکاتی در مقابل مردم باشد. مرد جوان خودش را به وسط می اندازد و همان حرکت را روی “مردم عادی” انجام می دهد و از این نتیجه می گیرد؛ سرش را بلند می کند و می گوید من رامبد جوان برنامه “خندوانه” هستم! و او فقط خود را ذکر و معرفی می کند. با این وجود ، من به نتیجه اقدامات فکر می کنم. زیبا نبود اما پیشرفت جدیدی بود.

این تهیه کننده قدیمی که سابقه ایجاد موزه های ماندگاری مانند “همسایگی برو” و “محله سلامت” در دهه شصت را دارد ، همچنین گفت: “هنوز هم ، ما باید از جایی شروع کنیم.” حرکت موزون چیز جدیدی در فرهنگ نیست و قبلاً از تلویزیون پخش شده است. مردان در جنگ هماهنگی لازم را داشتند و همه در قشقایی ، کردی و غیره می رقصیدند. ریشه های ورزشی دارند و استفاده از اندام ها با هماهنگی انجام می شود و در ورزش های رزمی و دو و میدانی بسیار مهم است.

وی افزود: حرکات انجام شده در “خندوانه” به عنوان رقص هندی خوب نبود. اگر فیلم های هندی تماشا می کنید ، مردم چیزهای مشترک زیادی دارند اما شما باید از جایی شروع کنید و باید به نوآوری احترام بگذارید. اگرچه من نسبت به برنامه “خنده دار” بسیار انتقاد دارم ، اما می خواهم بگویم که ما باید چیزهای جدید را ببخشیم و به آنها اجازه دهیم کارهای خودشان را انجام دهند.

سرانجام حسین فردرو به کندوج گفت: “تفاوت تلویزیون ما با دنیا در این است که این رقص هندی قبل از اینکه مردم آن را ببینند توسط گروهی دیده می شود و مشکلات و رویه های آن را برطرف می کند و سپس آن را به عنوان یک اثر م andثر و تحسین برانگیز پخش می کند. “بله ، اما در ایران قول می دهم كه مقامات از كار مراقبت كرده اند. این به این معنی است که اگر فرصتی فراهم شود و افراد متوجه آن شوند ، این گروه ادامه خواهند داد. به همین دلیل است که می گویم اگر کار جدیدی در تلویزیون می بینیم ، نباید آن را کتک بزنیم بلکه بگذاریم مشکلاتش را حل کند. زیرا برنامه نویسان ایرانی از نظر بودجه و زمان امکان رفع خطا را ندارند و متأسفانه تصحیح خطا در مقابل دوربین انجام می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا