مجله عمومی

برنامه دولت برای تکمیل کریدورهای ترانزیتی در بخش ریلی

“رستم قاسمی” امروز (دوشنبه) در مراسم تحلیف مدیرعامل جدید شرکت راه آهن افزود: “من آینده درخشانی را برای راه آهن در کشور می بینم ، به شرطی که بخش خصوصی را در این بخش ارزیابی کنیم و توسعه را با کمک این بخش “

وی گفت: “ما نباید در این بخش خجالتی باشیم و باید مردم را در تامین مالی پروژه های بسیار سودآور مشارکت دهیم و بنابراین زیرساخت های اقتصاد را افزایش دهیم.” این امکان پذیر است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: با شدیدترین تحریم ها من مسئول فنی ترین صنعت کشور بودم. این چشم انداز غلبه بر شرایط سخت به راحتی امکان پذیر است.

وی تاکید کرد: حمل و نقل مهمترین جنبه توسعه در هر کشوری است ، اگر حمل و نقل مناسب نباشد ، صادرات صورت نمی گیرد و حمل و نقل اساس تحرک اقتصادی کشور است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت حمل و نقل تاکید کرد: کشور ما در منطقه ای منحصر به فرد قرار دارد و این موضوع اهمیت حمل و نقل را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: میزان زیرساخت های راه آهن که در حال حاضر داریم ابتدای راه است و در این زمینه نیاز به جهش داریم در این راستا باید نظر خود را تغییر دهیم تا از حمل و نقل کشور بهره مند شویم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تونل ها باید در سیستم راه آهن تکمیل شوند ، اتصال تونل ها بسیار مهم است و این موضوع باید با اولویت حل شود ، علاوه بر این باید سهم کشور در حمل و نقل را از طریق دیپلماسی اقتصادی احیا کنیم. . “

وی به اهمیت توجه به نیروی انسانی برای توسعه کشور اشاره کرد و گفت: عامل اصلی نیروی انسانی است ، اگر به این موضوع درست نگاه کنیم مشکلات حل می شود. با نیروی کار با استعداد ، می توان بر همه مرگ ها غلبه کرد ، بنابراین ما باید از نیروی انسانی موجود برای انتقال راه آهن به مکان مورد نظر در آینده استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا ، مراسم معارفه “سید میعاد صالحی” مدیرکل جدید راه آهن جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) با حضور وزیر راه و شهرسازی و دولت ، ارتش برگزار شد. و انجمن ها. همایش شورای اسلامی در سالن غدیر.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا