مجله ورزشی

برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با تماشاگر

یک ماه بعد قرعه کشی جام AFC و لیگ قهرمانان آسیا انجام می شود اما 79 تیم در گروه های مختلف قرار دارند. آنچه مهم است این است که قطر در این فصل در اختیار قطر نیست و همانطور که ویندزور جان ، دبیرکل AFC اظهار داشت ، کشورهای مختلف باید درخواست میزبانی کنند.

اما یک مسئله مهم وضعیت تماشاگران در زمین است. در فصل گذشته تعداد محدودی از هواداران قادر به حضور در استادیوم در فینال آسیا بودند اما اطلاعات نشان می دهد حداقل قطر در تلاش است مجوز فروش بلیط نیمی از ورزشگاه را بدست آورد. آلكاس قطر امروز نوشت: 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه قبل از جام جهانی به هواداران تعلق می گیرد.

تصمیم نهایی درباره تعداد تماشاگران در مارس و آوریل گرفته خواهد شد. پس از اینکه کشورها میزبانی را به دست گرفتند ، ابتدا افوسی ترتیب بازی ها را تعیین می کند و سپس مطابق با شرایط واکسیناسیون تصمیم نهایی درباره حضور تماشاگران را می گیرد.

با این وجود ایرانی ها هنوز آمادگی خود را برای میزبانی مرحله گروهی اعلام نکرده اند و باید دید آیا این اتفاق در روز قرعه کشی (29 فوریه) رخ خواهد داد یا خیر. طبق گفته مسئولان این باشگاه ، به نظر می رسد آنها قصد دارند تعداد محدودی از تماشاگران را در نیم فصل آزاد كنند و از این طریق می توانند قدرت خود را به كنفدراسیون فوتبال آسیا نشان دهند.

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا