مجله بانوان

برگزاری نشست هم‌اندیشی نقش بانوی ایرانی در تحقق تمدن نوین اسلامی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سمینار نقش زنان ایرانی در اجرای تمدن نوین اسلامی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزیر کشور در دفتر شورای برنامه ریزی سازمان دینی اهل سنت برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، سمینار نقش زنان ایرانی در اجرای تمدن نوین اسلامی با هدف ایجاد ارتباط هدفمند و مفید بین زنان تحصیلکرده و تأثیرگذار اهل سنت، افزایش مشارکت و اعتمادسازی در جامعه زنان اهل سنت با محوریت موفقیت سیستم در مناطق قومی برای زنان نماینده توجه ویژه نظام به مسائل و دغدغه های زنان اهل سنت عکس. گیر و نقش زنان اهل سنت را هر چه بیشتر در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی گسترش داده و زمینه را برای فعالیت فعال زنان اهل سنت در قالب گیر تمدن نوین اسلامی با ایجاد و اشاعه نگرش های همگرایی مذهبی و ارادت به فرزندان، خانواده و جامعه تجلیل می شود.

همچنین سمینارهایی با موضوع نقش زنان ایرانی در اجرای تمدن نوین اسلامی، تبیین موفقیت نظام اسلامی در عرصه های قومیتی برای زنان، طرح های زنان در قالب گیر بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، تمدن نوین اسلامی بر نقش زنان در ایجاد و افزایش همگرایی و وحدت مذاهب اسلامی از طریق تربیت کودکان و زنان در ابداع و ترویج سبک زندگی اسلامی متمرکز شده است.

این جلسه به احتمال قریب به یقین روز دوشنبه 17 بهمن ساعت 14 برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای حضور و مشاهده آنلاین مطالب جلسه به aparat.com/banovan.sonnat/live مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا