مجله عمومی

بن‌بست آمریکا در برابر محور مقاومت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی کندوج ،

سید رضا صدرالحسینی ، کارشناس امور غرب آسیا ، در برنامه تیتر امشب با اشاره به تحولات غرب آسیا در سال 1999 و چشم انداز پیش رو اظهار داشت: سال 99 را می توان بالاترین سال امسال دانست.

این کارشناس غرب آسیا که معتقد بود مقاومت در سال 1999 به عنوان پدیده ای در قرون اخیر به بلوغ رسیده است ، افزود: مسائل مقاومت مستقیماً با افراد ارتباط ندارد ، گرچه افراد از نقاط قوت آن هستند.

وی گفت: در سال 1990 ، در یمن ، تبدیل سیاست دفاعی به حمله کاملاً واضح است و این سیاست در طی سال گذشته بیش از سایر تحولات در سایر مناطق توانسته مزایای بیشتری داشته باشد که هنوز هم در حال پیگیری است.

سقوط سیستم داخلی ایالات متحده مهمترین تحول در سال 1999 بود

حسین اکبری ، کارشناس غرب آسیا ، گفت که فروپاشی سیستم داخلی آمریکا به عنوان یک سیستم مبتنی بر قدرت مهمترین تحول در سال 1999 بود.

وی ادامه داد: مطمئناً شرایط و اتفاقاتی که در ایالات متحده رخ داده تأثیر زیادی در سیاست آمریکا در منطقه دارد. “اگرچه سیاست آمریکا تغییری نخواهد کرد و مطمئناً در همان مسیر پیش می رود ، اما بایدن باید برای ساخت سال آینده پول زیادی بپردازید تا او بتواند خرابکاری های ترامپ را از نو بسازد.

این کارشناس غرب آسیا گفت: به نظر من مهمترین مسئله این است که بایدن باید مشکلات یمن را حل کند ، کارهای نیمه تمام طالبان را به افغانستان نزدیک کند ، کاری که در لبنان ، عراق و سوریه انجام دادند.

گسترش معادله مهار مهمترین معیار صورتحساب برق در جنوب غربی آسیا است

حسین راویران ، کارشناس امور غرب آسیا ، گفت که گسترش معادله استوایی به محور ایالات متحده و صهیونیست و به عبارت دیگر ، محور عبری-عربی بر اساس تعادل تعادل ، اکنون یکی از مهمترین معیارهای محاسبه است قدرت محور مقاومت در جنوب غربی آسیا.

وی افزود: خاورمیانه به محل حمله غرب تبدیل شده بود ، اما درگیری هایی که از ایران علیه آمریکا و ایالات متحده آغاز شد به دلیل قدرت پاسخگویی ایران نتوانست کاری از پیش ببرد ، این مسئله در لبنان کاملاً پایان یافته است. و یمن و اکنون رژیم صهیونیستی علیه حزب الله در بن بست است.

این کارشناس غرب آسیا گفت: کشورهایی که در روند طبیعی رژیم صهیونیستی قرار داشته اند در آینده با بحران داخلی روبرو خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا