کسب و کار ایرانیمجله عمومی

بهترین تولید کننده روکش صندلی

راهنمای خرید روکش صندلی انواع خودرو

روکش صندلی خودرو خود را باید از نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا خرید موفقی داشته باشید برای مثال فروشگاه تهلوکس یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش روکش های صندلی می باشد ، فقط کافی است شما وارد سایت شده و بر اساس نام خودرو خودتان روکش مناسب خودرو خود را انتخاب کرده و سفارش دهید ، و می توانید هر جای ایران که هستید از سایت تهلوکس سفارش خود را انجام دهید .

روکش صندلی چرم بهتر است یا پارچه ای

روکش های صندلی وظیفه تمیز نگه داشتن  های فابریک خودرو را دارند و در تمیز و زیبا تر نشان دادن ظاهر خودرو نقش مهمی ایفا می کنند ، به صورت کلی روکش های صندلی به دو دسته تقسیم می شوند : پارچه ای / چرم .

مزایای و معایب روکش های صندلی پارچه ای :

  • از مهم ترین مزایایی که روکش های پارچه ای دارند تنوع در رنگ بندی ان ها می باشد که نسبت به روکش های چرم بسیار می باشد .
  • دومین مورد این است که بر خلاف روکش های چرم در تابستان و هوای گرم باعث عرق کردن سرنشینان نمی شود ، و همچنین در زمستان و هوای سرد باعث گرم شدن راننده و شرنشینان می شود .
  • از دیگر خوبی های روکش های پارچه ای راحتی و دوام بالای ان می باشد باعث می شود خواهان زیادی داشته باشد .

معایب :

از معایب روکش های پارچه می توان به سخت بودن تمیز کردن و شستشوی ان اشاره کرد که در هنگام کثیف شده دشوار می باشد و نمی توانید به سادگی روکش های چرم روکش را تمیز کنید .

و یک نکته مهم درباره روکش های پارچه ای این است که هر چقدر می توانید ، روکش با وزن و ضخامت بالایی خریداری کنید چون عمر و دوام بیشتری خواهد داشت ،  نازک دوام کمتری دارند .

مزایا روکش های صندلی چرم

نیز نوعی از روکش ها محسوب می شوند که انواع مختلفی دارند و در انواع مختلف تولید می شوند و با رنگ های متنوعی نیز تولید می شوند .

از اولین مزایایی که روکش های چرمی دارند ، راحتی و اسان بودن پاک کردن و تمیز کردن و نگهداری ان ها می باشد که در مقایسه با روکش های پارچه ای بسیار اسان است به طوری که تنها با یک دستمال مرطوب می توانید روکش را مانند روز اول تمیز کنید .

از این نوع روکش های صندلی در خودرو های آژانس و مسافربری بیشتر استفاده می شوند ، روکش های چرم ظاهر اسپرت تری به خودرو می بخشند و خودرو را زیبا تر جلوه می دهند و برای کسانی که دوست دارن خودروشان زیبا و امروزی باشد بسیار مناسب هستند .

معایب :

این نوع روکش های صندلی که چرم هستند در هوای گرم و تابستان باعث گرم شدن داخل خودرو شده و باعث عرق کردن سرنشینان می شوند ، و در زمستان و هوای سرد باعث می شوند که خودرو دیر تر گرم شود و سرنشیان بیشتر هوای سرد را تحمل کنند .

برخی از ویژگی های روکش صندلی خوب :

  • مقاومت و دوام بالا در برابر ساییدگی
  • تعریق کمتر
  • داشتن قابلیت شستشو و نظافت اسان
  • عدم تغییر رنگ در مقابل نور خورشید
  • داشتن الیاف با کیفیت و دوخت عالی

البته تمامی این گزینه ها ، معایب و مزایا نیز بخشی از ، نظرات و استاندارد های مختلف می باشد و به این موارد محدود نمی شود و امکرپرتاژ آگهی – چکیده : در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع برند ها و تولیدکنندگان برتر روکش صندلی خودرو بپردازیم. لذا شما را با این برند ها آشنا می نماییم.

معرفی انواع برند ها و تولیدکنندگان برتر روکش صندلی خودرو:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با 10 برند برتر تولیدکننده روکش صندلی توضیح دهیم. به طور کلی روکش های صندلی از جمله مهم ترین اکسسوری های یک خودرو می باشند. تجهیزات زیادی را می توان برای یک خودرو در نظر گرفت اما پرکاربرد ترین و پر طرفدار ترین تجهیزات یک خودرو، روکش های صندلی آن می باشد.

روکش های صندلی، در واقع همان پوشش هایی هستند که سر تا سر صندلی های یک خودرو را پوشش می دهند. اگرچه از روکش های صندلی به منظور پوشش و جلوگیری از کثیف شدن و خراب شدن روکش های اصلی خودرو استفاده می گردد اما این روکش ها با زیبایی خاصی که دارند، می توانند خودروی شما را نیز زیباتر سازند. به طور کلی روکش های صندلی دارای انواع متنوعی هستند.

هر کدام از این انواع نیز خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند. با این حال خرید و انتخاب روکش صندلی کاملا وابسته به سلیقه ی فرد، بودجه، نیاز و نوع ماشین آن می باشد. از این رو شما باید ابتدا نیاز ها، میزان بودجه و نوع ماشین خود را مشخص نمایید، سپس با توجه به هرکدام از آن ها یکی از انواع مختلف روکش ها را انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب بهترین روکش صندلی ماشین شما

انواع مختلف روکش صندلی خودرو:

روکش های صندلی با توجه به برخی از عوامل می توانند از یکدیگر متمایز شده و به دسته های مختلفی تقسیم شوند. از جمله این عوامل می توان به جنس روکش، قیمت ، دوخت روکش، گارانتی روکش و غیره اشاره نمود. از این رو در ادامه به شرح مختصری از هر کدام از این عوامل خواهیم پرداخت:

  • جنس روکش صندلی: روکش های صندلی می توانند از جنس های مختلفی نظیر: چرم، برزنت، مخمل و غیره تولید شده باشند. هر کدام از این جنس ها دارای ویژگی های مختص به خود بوده و می توانند از مقاومت های مختلفی برخوردار باشند.  مسلما جنس هایی با کیفیت بالاتر دارای مقاومت بالاتر و به طبع قیمت بیشتری هستند. از این رو این نیاز و بودجه ی فرد است که می تواند جنس روکش صندلی خودروی آن را مشخص گرداند.
  • قیمت روکش صندلی: قیمت روکش صندلی به عوامل مختلفی وابسته است. از جمله این عوامل ما می توانیم به جنس، مدل، برند، گارانتی و دوخت آن اشاره نماییم.
  • دوخت روکش صندلی: دوخت روکش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی از روکش ها دارای دوخت بسیار ساده ای هستند و هیچ طرح خاصی ندارند. در عین حال برخی دیگر از روکش ها دارای دوختی زیبا و پیچیده هستند.
  • گارانتی روکش صندلی: برخی از برند های معتبر که به تولید روکش های صندلی می پردازند، می توانند گارانتی های معتبری را به مشتریان ارائه دهند. از آن جایی که مقاومت روکش صندلی از اهمیت بالایی برخوردار است، افراد ترجیح می دهند که به خرید با کیفیت ترین روکش های صندلی بپردازند.

معرفی 10 برند برتر تولید کننده روکش صندلی خودرو:

برای یک خرید درست و اصولی شما نیاز دارید که با انواع روکش های صندلی آشنا شوید. از این رو باید بدانید که مهم ترین وجه تمایز روکش های صندلی تولیدکنندگان آن ها می باشد. برند یا شرکت تولید کننده ی هر روکش صندلی عامل مهمی برای تمایز روکش ها از یکدیگر است. از این رو در ادامه ما به معرفی معروف ترین برند های روکش صندلی خودرو خواهیم پرداخت:

هایکو:

برند هایکو، یکی از بهترین تولید کنندگان روکش های صندلی می باشد. این برند از سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده است. سپس با استفاده از بهترین متریال ها و تجهیزات به تولید انواع مختلفی از روکش های صندلی پرداخته است. این برند به علت استفاده از پارچه های اصل و اورجینال مانند  که به صورت فابریکی و مخملی است توانسته است که محصولات با کیفیتی را تولید نماید. تمامی محصولات عرضه شده توسط این شرکت، بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شده اند. به همین دلیل تاکنون پیشرفت زیادی داشته و توانسته است که شرکت خود را به بهترین دستگاه برش لیزری مجهز گرداند.

آیسان:

برند آیسان نیز دارای قدمتی حدود نیم قرن می باشد. این برند دارای فعالیتی گسترده در زمینه ی طراحی، دوخت و تولید انواع مختلفی از روکش های صندلی است. همچنین تاکنون توانسته است به توزیع انواعی از روکش های داخلی و اقتصادی مانند  بپردازد. این مرکز تمام تلاش خود را برای تولید محصولات با کیفیت انجام می دهد. از بهترین پارچه ها برای تولید محصولات خود استفاده می نماید. همچنین از بهترین تجهیزات در زمینه ی برش و دوخت روکش های صندلی بهره می گیرد.

رایکو:

برند رایکو، اگرچه دارای سابقه ی طولانی در زمینه ی طراحی و دوخت روکش صندلی نیست. با این حال توانسته است در مدت کوتاه هفت سال، بهترین روکش های صندلی را تولید نماید. تا حدی که رقیب خوبی برای سایر برند ها است. تخصص برند رایکو در تولید روکش های صندلی از جنس چرم و به صورت گلدوزی شده است. این برند می تواند به استانداردترین حالت ممکن برای انواع مختلفی از خودرو ها، روکش صندلی تولید کند.

روکش صندلی گرند:

این برند نیز دارای ضمانت یکساله بوده و محصولات خود را از چرم تولید می نماید. تنوع و رنگ بندی محصولات آن بسیار زیاد است. محصولات برند گرند دارای کیفیت خوبی هستند و از ویژگی های نظیر: ضد تعریق بودن، مقاومت در برابر پوسیدگی، اورجینال بودن و غیره بهره مند هستند.

یونیکار:

این برند برای صاحبان خودرو می تواند بهترین روکش های صندلی را تولید نماید. اگر شما نیاز به یک روکش صندلی با کیفیت دارید می توانید به خرید محصولات برند یونیکار بپردازید.

مارون:

برند مارون روکش ‌های صندلی بسیار با کیفیتی را تولید می ‌نماید که دارای الگوی مناسب با شکل صندلی های خودرو هستند. همچنین این برند از پارچه‌ های استاندارد، فابریک و با کیفیت برای تولید روکش ‌های صندلی خود استفاده می ‌نماید. به همین دلیل شما می ‌توانید به راحتی به شستشوی روکش ‌های این برند بدون هیچ نگرانی بپردازید.

روکش صندلی اسپارکو:

اسپارکو نیز یکی دیگر از برند های تولید کننده ی روکش صندلی است. محصولات این برند دارای رنگ بندی و تنوع بسیار زیادی هستند و در برابر نور و خورشید بسیار مقاوم می ‌باشند.

آریو:

برند آریو نیز محصولات خود را از جنس چرم تولید می ‌کند. همچنین دارای دوختی بسیار عالی و قالب ‌هایی استاندارد است. محصولات تولید شده توسط این برند دارای قابلیت ضد تعریق می ‌باشند و از کیفیت بالایی بهره مند می باشند.

روکش صندلی ام وی ام 315 از سطح کیفیتی و استقامت بالا در برابر فشار و کشش و خط و خش برخوردار می‌باشد

دنا:

اگرچه دنا نام یک خودرو می ‌باشد اما یک برند تولید کننده ی روکش صندلی نیز است. به همین دلیل شما می ‌توانید بهترین روکش ‌های صندلی دنا را از این برند تهیه نمایید. چرا که محصولات آن بسیار متنوع، زیبا و با دوام هستند.

پارس کاور:

پارس کاور، نیز از دیگر برند های ایرانی تولید کننده ی روکش صندلی است. این برند نیز همانند سایر تولیدکنندگان سعی می ‌نماید که روکش‌ های با کیفیتی را طراحی و تولید کند. استفاده از نخ ابریشم از ویژگی‌ های بارز این برند است. متریال مرغوب باعث می شوند که محصولات نهایی دوام بالایی داشته باشند مانند  از این رو، پارس کاور نیز از این روش استفاده می نماید.

منابع : youtube

دکمه بازگشت به بالا