کسب و کار ایرانیمجله عمومی

بهترین پارچه برای دوخت مانتو اداری کدام است؟

برخی پارچه ها باعث تعریق بیش از اندازه بدن می شوند، سنگین هستند یا خیلی زود کثیف خواهند شد؛ این منسوجات به هیچ عنوان برای لباس های اداری مثل ، مانتو شلوار و… که بیشتر ساعات روز، آن ها را به تن می کنید، مناسب نیستند. در نقطه مقابل، بعضی پارچه ها، از وزن سبک، خاصیت ضد تعریق و مقاومت بالا در برابر آلودگی و شستشوی مکرر برخوردارند، به همین دلیل بهترین گزینه برای لباس های اداری به شمار می آیند.

انواع پارچه مناسب مانتو شلوار اداری شامل کرپ ترک، فیونا، دیپلمات ترک، بزیاق و… می شود که به دلیل دوام و ماندگاری بالایی که دارند، تا مدت ها هیچ آسیبی نمی بینند و نیازی به خرید مجددشان نیست. اگر شما هم جز کسانی هستید که مدل مورد علاقه خود برای مانتو و شلوار اداری را انتخاب می کنید و آن را برای دوخت به خیاط می دهید، آشنایی با بهترین جنس های پارچه بسیار مفید خواهد بود.

What is the best fabric for sewing an office coat?

بهترین پارچه های مناسب مانتو شلوار اداری

در ادامه لیستی از انواع پارچه های مناسب برای مانتو شلوارهای اداری را می آوریم که هر کدام با ویژگی های منحصر به فردشان شما را از خرید هر نوع محصول مشابه دیگری بی نیاز خواهند کرد

کرپ ترک، از پارچه های بادوام برای فرم اداری

کرپ ترک یکی از بهترین منسوجات برای مانتو شلوارهای اداری است، چون جنس بادوام و مقاومی دارد و استایلی زیبا و حرفه ای برایتان به وجود می آورد. این منسوج محیط کار و اداره را به دلیل نوع بافت خاصش امروزی و مدرن نشان می دهد، به همین دلیل مدیریت بیشتر اداره ها از آن برای لباس فرم کارمندانشان استفاده می کنند.

از آنجا که باید به طور مداوم لباس های اداری تان را بشویید، چون به صورت روزانه از آنها استفاده می کنید، باید به دنبال پارچه هایی با قابلیت شستشوی راحت باشید. کرپ ترک نه تنها شستشوی بسیار راحتی دارد، بلکه اتوکشی آن نیز ساده است؛ بنابراین به محض کثیف شدن این منسوج می توانید آن را شسته و بدون هیچ مشکلی اتوکشی کنید.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های مانتو شلوارهای اداری باید راحتی شان هنگام استفاده باشد؛ کرپ های ترک تن خور بسیار خوبی دارند، برای همین در طول کار بدنتان را آزاد و راحت می گذارند، بنابراین با پوشیدنشان احساس خفگی یا گرفتگی عضلاتتان را نخواهید داشت.وقتی به بازار پارچه فروش ها می روید، انواع مختلفی از پارچه های کرپ را می بینید. این نکته را در نظر داشته باشید که تمام ویژگی هایی که گفتیم، مخصوص کرپ ترک است! بنابراین حتما همین مدل منسوج را برای مانتو شلوار اداری بخرید.

پارچه فیونا با تن خور عالی برای مانتو شلوار رسمی

اگر به فکر تکمیل استایل کاری تان هستید و به دنبال پارچه مناسب مانتو شلوار اداری می گردید، ما فیونا را پیشنهاد می دهیم که جزو باکیفیت ترین و بهترین منسوجات برای لباس های اداری است. این منسوج خاصیت کشسانی مناسبی دارد، به همین دلیل برای استایل های کاری بسیار پیشنهاد می شود.

تن خوری راحت، ظاهر شیک و ماندگاری بالای این منسوج بر خلاف سایر پارچه های کشی، باعث می شود تا بسیاری از کارمندان برای تکمیل استایل اداری شان به سراغ آن بروند.فیونا حتی بعد از چندین بار شستشو ظاهر و حالت خود را از دست نمی دهد و همچنان و دوام و ماندگاری اش را حفظ خواهد کرد، برای همین در صورت خرید با خیال راحت مانتو شلوارتان را بشویید و نگران از بین رفتن بافت و کهنه شدن ظاهر لباس نباشید.

دیپلمات ترک، پارچه ای مقاوم در برابر شستشو

از پارچه دیپلمات ترک می توانید انواع لباس های اداری مانند کت و شلوار یا مانتو شلوار را بدوزید و استایلی شیک و رسمی به خودتان هدیه دهید. این منسوج با ظاهری مجلل و دوام و ماندگاری بالا توانسته گوی سبقت را نسبت به سایر منسوجات برباید و تبدیل به انتخاب اول بسیاری از مدیران، کارمندان و کارکنان یک شرکت شود.

پارچه های دیپلمات ترک نه تنها حین دوخت کیفیتشان را از دست نمی دهند، بلکه حتی با چندین بار شستشو حالت اولیه شان را حفظ خواهند کرد.پارچه های دیپلمات انواع مختلفی دارند و شامل پارچه های ترک و غیر ترک می شوند. اگر می خواهید پارچه ای که می خرید طول عمر و کیفیت بالایی داشته باشد، حتما دیپلمات ترک را بخرید.

پارچه پنبه ای برای دوخت مانتو و شلوار راحت

مهمترین خصوصیت پارچه های پنبه ای احساس راحتی بیش از اندازه شان است. اگر مانتو شلوار اداری تان را از منسوجات پنبه ای بدوزید، خیالتان بابت راحتی حین انجام فعالیت های کاری راحت خواهد بود. از جمله ویژگی های دیگر این منسوجات می توان به لطافت بالا و نرمی زیاد، جذب رطوبت و قابلیت تنفس پذیری اشاره کرد که همه آنها جزو مهمترین ویژگی ها برای مانتو شلوارهای اداری هستند.

پارچه های پنبه ای برای روزهای پاییزی و زمستانی نیز بهترین گزینه برای مانتو شلوار در محیط اداره ها هستند. در این روزها دمای هوا پایین می آید، برای همین باید به دنبال لباس هایی با پارچه عایق در برابر سرما باشید. پارچه های پنبه ای این خاصیت را دارند، برای همین بدنتان را گرم نگه می دارند.

مخمل، از بهترین پارچه های لباس فرم برای فصول سرد

بسیاری از خیاط ها و طراح های لباس پارچه مخمل را به عنوان منسوج مناسب برای مانتو شلوار اداری می شناسند که به دلیل بافت و جنس مناسبش بهترین گزینه برای استفاده در فصل های سرد سال است. این پارچه در صورت شستشو آبرفت ندارد، برای همین تغییر ابعاد نمی دهد و همیشه ظاهر و فرم خود را حفظ خواهد کرد.برخی پارچه ها بر اثر اتوکشی دچار تغییر اندازه می شوند، اما این ویژگی در مورد مخمل ها صدق نمی کند. بنابراین در صورت نیاز می توانید آنها را اتوکشی کنید.

بزیاق ترک با رنگ ثابت و ماندگار برای فرم اداری

بزیاق ترک بهترین پارچه برای مانتو اداری است که به دلیل خاصیت کشسانی، بافت ریز و جنس بسیار عالی توانسته جای خود را در بازار باز کند.ثبات رنگ این منسوج در برابر شستشوهای مداوم باعث می شود تا تا طولانی مدت کیفیت خود را حفظ کند. بنابراین اگر مانتو شلوار اداری تان از جنس بزیاق ترک باشد، با هر بار شستشو همه فکر می کنند که مانتو شلوارتان را جدیدا دوخته اید و پارچه آن نو است.منسوجات بزیاق ترک خیلی کم پرز می دهند، به همین دلیل در حین استفاده هیچ مشکل و چالشی از این بابت برایتان به وجود نمی آورند.

حرف آخر؛ انتخاب پارچه مناسب مانتو شلوار اداری

یکی از بهترین ایده های تهیه لباس فرم، انتخاب مدل شیک و متفاوت و سفارش دوخت آن به یک خیاط ماهر است. برای این کار، باید پارچه مناسب مانتو شلوار اداری را بشناسید، زیرا انتخاب جنس باکیفیت، ماندگار و بادوام در برابر شستشوهای مدام، در زیبایی لباس فرم شما بسیار موثر خواهد بود. از منسوجات عالی برای دوخت پوشاک اداری می، تن پوش رسمی و شیک بانوان شاغل در محل کار است.

خانم‌هایی که اهمیت زیادی به خوش پوشی و آراستگی می‌دهند، در انتخاب مانتو شلوار فرم اداری بسیار سخت‌گیر هستند و به دنبال بهترین لباس فرم با بیشترین میزان کیفیت هستند. جنس پارچه مانتو اداری اولویت اصلی در خرید مانتو محسوب ‌می‌شود. به همین علت ما در این مطلب رایج‌ترین پارچه‌های مورد استفاده برای تولید مانتو اداری را معرفی و ویژگی‌های هر یک را به صورت مجزا بیان نمودیم. تا شما عزیزان بهترین جنس مانتو اداری را به راحتی تشخیص دهید.

صنایع پوشاک ایران فرم با بیش از ۸ سال تجربه موفق در صنعت پوشاک، و کسب رضایت مشتریان مختلف خود، همواره در تلاش بوده است با تولید محصولات با کیفیت و با دوام به همراه قیمتی منصفانه، سهولت در تأمین لباس کار را برای صنایع مختلف در سراسر کشور فراهم نماید. هدف ما داشتن لباسی شیک و مقاوم برای محیط کار شماست؛ تمامی خدمات تعمیر و رفو لباس را به دفعات و بطور کاملا رایگان ارائه می شود. همچنین برای سفارشات عمده، جهت حصول اطمینان شما از کیفیت پارچه و نوع چاپ، امکان ارسال نمونه کار چاپ شده روی پارچه وجود دارد. تمامی این موارد باعث شده تا افتخار همکاری با ارگان ها و سازمان های متعددی را در سراسر کشور داشته باشیم.

دکمه بازگشت به بالا