مجله فرهنگ

بهترین کتاب نویسان حوزوی تجلیل می شوند

کندوج / قم دبیر کنفرانس کتاب سال دوره گفت: بیست و دومین کنفرانس کنفرانس کتاب برای معرفی و تشکر از صاحبان بهترین کتاب ها ، مقاله های سطح 4 و مقالات علمی پژوهشی از سمینارهای داخل کشور و خارج از کشور از 19 بهمن ماه در قم آغاز می شود. . .

حجت الاسلام ابوالقاسم مقیمی حاجی ظهر امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی که در سالن آیت الله حائری ، مرکز سمینار برگزار شد ، اظهار داشت: در داخل و خارج از کشور ، وی ساعت 9:30 فردا کار خود را در قم آغاز می کند. پنجشنبه 7 فوریه.

وی با اشاره به دریافت 129 مقاله علمی پژوهشی برای دفتر کتاب سال افزود: سرانجام یک مقاله انتخاب و سه مقاله شایسته تقدیر شناخته شد.

دبیر همایش کتاب حوزه علمیه سال گفت: کارهای علمی در 20 حوزه علمی توسط دفتر دریافت و ارزیابی می شود ، یعنی امروز با یک رشته روبرو هستیم که علاوه بر در نظر گرفتن فقه ، اصول ، تفسیر ، فلسفه و الهیات ، بر علوم اجتماعی تأکید دارد. ما اقتصاد ، روانشناسی ، آموزش ، هنر ، مدیریت ، حقوق ، سیاست و غیره را می بینیم ، و به همین دلیل منطقه ای است که در تأمین نیازهای جامعه در زمینه های مختلف تمرکز دارد.

مقیمی حاجی گفت: همایش کتاب سال حوزه تقریباً با پیام تصویری آیت الله جوادی آملی و سخنرانی آیت الله اعرافی مدیر سمینارها برگزار می شود و از رادیو مرکزی قم و پخش می شود. رادیو معارف.

وی با اشاره به اولویت ها و محورهای مشخص همایش امسال گفت: ابعاد علمی اعلامیه گام دوم انقلاب ، علوم انسانی اسلامی ، سبک زندگی اسلامی ، زنان و خانواده ، آسیب های اجتماعی ، اقتصاد مقاومتی ، اسلامی ایرانی. مدل های پیشرفت و جهان های آنلاین از جمله محورها هستند. به این معنا که.

804 اثر به دفتر بیست و دومین کنفرانس کتاب سال ارسال شده است

دبیر همایش کتاب سال تحصیلی ادامه داد: از 804 اثر ارسالی به دفتر سال تحصیلی ، 102 اثر به داوران سطح دوم رسید و در پایان 4 کتاب و مقاله مقام اول را کسب کردند.

مقیمی حاجی بابیان اینکه 272 قاضی در بیست و دومین سمینار سالنامه حوزه علمیه با ما همکاری کردند افزود: از ترکیه ، عربستان سعودی ، الجزایر ، سودان ، بحرین ، پاکستان ، لبنان ، عراق ، سوریه ، تونس ، افغانستان ، پاکستان. وارد شد

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 20 گروه علمی در حوزه علمیه در حال تولید آثار هستند ، اولین دوره کنفرانس از نظر ارسال آثار و مطالب متنوع ، قابل مقایسه با زمان حال نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا