مجله عمومی

بهره‌مندی۹۵ درصد خانواده‌های شهری و روستایی کرمانشاه از گاز شهری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: شرکت گاز استان کرمانشاه از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز کرده و هدف آن تامین و توزیع گاز در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی بوده است.

وی افزود: اکنون 99 درصد منازل شهری در قالب 29 شهر و 85 درصد مناطق روستایی در قالب یک هزار و 745 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به میزان مصرف گاز در استان کرمانشاه خبر داد: 640 هزار مصرف کننده در استان روزانه 13 میلیون مترمکعب گاز مصرف می کنند.

شهبازی گفت: 74 جایگاه CNG و 2500 واحد صنعتی کوچک و بزرگ از گاز شهری استفاده می کنند که از این تعداد 18 شهرک صنعتی در استان کرمانشاه مصرف روزانه قابل توجهی گاز دارند.

وی ادامه داد: 2 هزار و 200 روستا شرایط گازرسانی دارند و در روستای زیر 20 خانوار گازرسانی نمی شود و در صورت استفاده از لوله گاز در زمین شخصی، خسارت وارده توسط شرکت گاز پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: شرکت گاز از گذشته بر کوره های آجرپزی نظارت داشته و این یک مشکل است.

شهبازی افزود: با توجه به شروع فصل سرما، مصرف گاز در مناطق شهری در منطقه کرمانشاه 20 درصد افزایش می یابد و از مصرف کنندگان درخواست می شود با رعایت نکات ایمنی، تعمیر سیستم های گرمایشی، بررسی دودکش ها و استفاده از پرده های ضخیم در مصرف سوخت صرفه جویی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا