مجله عمومی

بهره گیری از دیدگاه نخبگان تنها راه رفع مشکلات دشت ورامین است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حسین نوش آبادی صبح جمعه در جلسه ای در جلیل آباد اظهار داشت: وابسته. “.

وی افزود: با وجود بیش از 30 سال فعالیت در زمینه های مختلف قدرت اجرایی و در مجلس ، در همه مسائل مشورت می کنم.

نماینده مردم شهرهای ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی دولت اسلامی گفت: استفاده از نظرات نخبگان و به عبارتی خرد عمومی ، سیاستی برای برون رفت از مشکلات دشت ورامین است. “

وی ادامه داد: اگرچه ما چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشته ایم و در گام دوم باید از فکر به دین ، ​​جناح ها و سیاست دوری کنیم ، فقط به پیشرفت منطقه فکر کنیم و آرامش مردم را تضمین کنیم. “

وظیفه نمایندگان مردم است که مشکل را پیگیری کنند ، نه اینکه در رویدادها و فصل ها شرکت کنند

نوش آبادی افزود: “ممکن است برخی معتقد باشند که نماینده آنها در فعالیتهای مختلف سه شهر حضور کمی دارد. و من مشکلات منطقه را برطرف می کنم.

نیاز به تخلیه آب از سد ماملو به شهر جلیل آباد

وی گفت: شهر تازه تاسیس جلیل آباد نیازمند توسعه فیزیکی است که با تصویب طرح جامع و مشورت و تعامل با کشاورزان ، بخشی از کشورهای شمال اروپا و غرب این شهر را دنبال می کنند.

نماینده مردم در شهرهای ورامین ، پیشوا و قرچک در نشست مشورتی اسلامی تاکید کرد: احداث اتاق نشیمن به عنوان یک برنامه کوتاه مدت باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: استفاده از آب آشامیدنی خوب حق مردم جلیل آباد و به دلیل مجاورت با خط انتقال سد است. ماملو، من به دنبال این هستم که این ادعا با شورای شهر بررسی شود.

نوش آبادی افزود: احداث تقاطع جلیل آباد یک ضرورت مهم است و نیازمند تخصیص اعتبارات از منابع ملت است چرا که پیگیری های لازم را خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا