مجله عمومی

بهنام ابوالقاسمپور قربانی تندروهای سیاست زده مدعی بهشت!

فرهاد اشوندی: در حالی که 83 نفر در لیست اصلی شورای ائتلاف برای شرکت در انتخابات شورای شهر تهران معرفی شده اند ، گروهی به طور مداوم لیستی از 21 نفر گذشته را منتشر می کند ، پر از افراط گرایان سیاسی ، شبکه های اجتماعی یا رسانه ها با کمترین تجربه در مدیریت شهری.

افرادی که به دلیل حضور سیاستمداران ، مشاهیر ، ورزشکاران و هنرمندان در شورای شهر به طور مداوم مورد انتقاد قرار گرفته اند ، اما اکنون می گویند آنها بدون نیاز به دانستن مسائل تخصصی و مشکلات برنامه ریزی شهری یا تجربه مدیریت حوادث و شناسایی آسیب های شهر یا نشاط و تحرک آنها اجتماعی هستند.

کسانی که به دلیل اقدامات غیرمسئولانه ای مانند عباس جدیدی و هادی ساعی به نام فرصت های ورزشی خط قرمز کشیدند و چشمان خود را به روزهای شکوه رسول خادم یا قسمت دفاعی حضور علیرضا دبیر در شورای شهر بستند که این بدون شک قابل دفاع تر است. مانند کاشانی و گروه دیگر از مدیران با نقص در مواردی مانند خواص نجومی امروز خدمت کرده و ادعا می کنند ادعای فتح بهشت ​​را دارند.

کسانی که می خواهند با همان قلم قرمز دوباره میدان را به یک چهره واقعی ورزشی در لیست خود محدود کنند. آنها به سادگی با نام بهنام ابوالقاسم پور نامگذاری می شوند. دوستی با آگاهی از فوتبالیست ها که در روزهای تلخ بیماری علی انصاریان و مهرداد میناوند شعار یک کودک واقعی ری شهر را نشان داد و یا نشان داد نحوه کار او هنگام ثبت نام علی کریمیس برای انتخابات فوتبال چگونه است.

حالا آیا او در کارزار انتخاباتی شورا ضعیف تر از این افراط گرایان فوق سیاسی است؟ بیایید داده های آنها را مرور کنیم. بهنام به مدت 14 سال مسئولیت شهروندی را در مناطق مختلف شهرداری عهده دار بوده ، تحصیلات دانشگاهی دارد و در فوتبال ملی پیشرفت کرده است.

در مورد این دوستان مشخص شده سیاسی؟ آیا آنها تجربه کافی برای حضور در فضای مدیریت شهری را دارند؟ آیا باید شخصی مانند ابوالقاسم پور را به دلیل مشهور بودن از این گروه حذف کرد؟ اگر آنها انتخاب این گروه باشند ، بدون شک هیچ کس مانند بهنام با لیست یا بدون لیست واجد شرایط تر نیست!

256 251

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا