مجله عمومی

بودجه آموزش و پرورش توسعه گیلان اندک است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار “آنلاین” ، عصر روز شنبه ، سفیر کوچوکی نژاد در جلسه سالن اجتماعات آموزش و پرورش گاور گادیر شورای آموزش و پرورش گاور اظهار داشت: لازم است راه حلهای مناسب برای رفع مشکلات موجود در این حوزه ارائه شود. آنها دارند

وی با اشاره به اینکه تمدید ساخت استخر استخر فرهنگیان با بیان اینکه بودجه توسعه آموزش و پرورش بسیار اندک است ، افزود: بودجه توسعه آموزش گیلان 3.7 درصد است که در مقایسه با 10 درصد بسیار کم است.

نماینده رشت در مجلس با ابراز لزوم اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه گفت: وزارت ارتباطات در زمینه مدارس هوشمند 500 میلیارد دلار اختصاص داده است که این باید سهم خوبی برای گیلان باشد.

وی همچنین از عدم تحقق قطعنامه های جلسات قبلی در حوزه دانشگاه شهید رجایی شکایت کرد و خواستار تسریع در اجرای آن مصوبات شد.

کوچاکی نژاد با اشاره به شبکه شاد برای آموزش مجازی دانشجویی گفت: “در برخی از شهرها 90 درصد پوشش را مشاهده می کنیم ، اما این بدان معنی نیست که همه دانش آموزان از آن استفاده می کنند.”

وی با بیان اینکه تنها 20 درصد دانش آموزان در فضای مجازی مشغول به تحصیل هستند ، افزود: باید تعداد بازماندگان آموزش و پرورش به صفر برسد. البته ایجاد دوگانگی دانشگاهی با توجه به شرایط ایجاد شده در سال تحصیلی جدید خود را نشان می دهد.

نماینده رشت با اشاره به آموزش 20 درصد دانش آموزان گیلان در مدارس غیر دولتی ، گفت: “طبق آمار ، معلمان مدارس غیر دولتی در صدر آموزش در مناطق سایبر قرار دارند ، اما بسیاری از آنها درست هستند.” پرداخت: آنها آن را دریافت نکردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا