مجله عمومی

بی‌توجهی ورزش و جوانان به مصوبات ستاد کرونا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، چهل و سومین جلسه ستاد مبارزه با بیماری عروق بیماری کرونا قلب منطقه به ریاست استاندار لرستان و با حضور اعضا در قالب کنفرانس عکس برگزار شد و در نهایت تصویب این جلسه اعلام شد

در این زمینه ، تصمیم بر این شد که انجمن معدن و تجارت پیشنهادات خود را برای کمک به ارزش های مingثر در بیماری عروق بیماری کرونا قلب خلاصه کند و آنها را برای برنامه ریزی و پیگیری از طریق ستاد بیماری عروق بیماری کرونا به بخش مرکزی بفرستد. مدیریت.

تصمیم بر این شد که بانک ملی به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک منطقه اقدامات و پیگیری های لازم را برای جلوگیری از دادرسی برای جلوگیری از چک های صادر شده بر روی اشیا valu با ارزش از دو هفته گذشته (مرخصی معتبر به دلیل شرایط قرمز) انجام دهد.

تصمیم بر این شد که دادگاه منطقه ای ، براساس بسته شدن دو هفته ای ارزش ها و کار ، طبق تصمیم دفتر منطقه ای مدیریت بیماری کرونا ، اقدامات لازم برای پایان دادن به وضعیت قرمز و بسته شدن مقادیر را انجام دهد .

تصمیم بر این شد که سازمان صمت و شورای صنفی باید از ظرفیت اتحادیه های کارگری برای بستن مشاغلی که با رنگ قرمز ذکر شده اند استفاده کند و این اتحادیه های کارگری را ملزم به همکاری کند.

برای جلوگیری از همگام سازی جشن مربوط به دفن مردگان در صومعه قرار بر این شد که پزشكان قانونی از صدور مجوز دفن همزمان خودداری كنند و در فواصل معین مجوزهای لازم را صادر كنند.

طبق تصویب ستاد و منطقه مدیریت بیماری کرونا ، کلیه فعالیت های مذهبی و فرهنگی در مساجد به منظور برپایی نمازهای جماعت ، آیین ها و مراسم مذهبی روزانه و در شهرهای سرخ ممنوع است.

تصمیم بر این شد که دانشگاه علوم پزشکی در مورد تجهیزات و بهره برداری از بیمارستان شهدای تیر در 7 بلوک جدید سلام همچنین نصب اکسیژن سازهای جدید در این بیمارستان در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام داد.

تصمیم گرفته شد که همه مدیران و روسای م institutionsسسات منطقه ای باید واحدهای شهری مربوطه را در مورد حداکثر همکاری با ستاد مدیریت بیماری کرونا (مناطق) توجیه کنند.

تصمیم گرفته شد که در صورت عدم همکاری و سهل انگاری از سوی مدیران کل دستگاههای اجرایی و همچنین شهرداران در ستاد مدیریت بیماری عروق بیماری کرونا قلب در منطقه و شهرستانها ، مدیران متخلف به مراجع قضایی و قضایی محاکمه شوند.

با توجه به شیوع بیماری بیماری کرونا قلب در شهرهای منطقه مشخص شد. فرمانداران به عنوان روسای ستاد مدیریت بیماری کرونا ، ساعات کار کارکنان کلیه دستگاه های اجرایی شهر را تعیین می کنند. بدیهی است که اجرای دستورالعمل های هوشمندانه محدودیت ها در مناطق و مناطق تابعه (کارگران از راه دور) از نظر فرماندار مربوطه انجام می شود.

با توجه به افزایش تمایل به بیماری عروق بیماری کرونا قلب و اریتم در تمام شهرهای منطقه ، از شنبه 17 آوریل تا دوشنبه 20 آوریل به مدت 3 روز به صورت آزمایشی با هدف اندازه گیری اثر کاهش ساعات اداری هنگام بیماری تصمیم گیری شد. شکست از 9 شروع کنید بدیهی است پس از بررسی تأثیرات طرح فوق در کاهش شیوع بیماری ، تصمیمات جدیدی اتخاذ و اطلاع داده خواهد شد.

قرار بر این شد که در جلسات بعدی در مقر مدیریت بیماری کرونا ، روسای شبکه های بهداشتی شهرها در دفتر فرماندار حضور داشته باشند.

تصمیم گرفته شد که به دلیل عدم توجه مدیر ورزش و جوانان در منطقه در مورد تصویب ستاد و ستاد منطقه بیماری کرونا در مورد هماهنگی و اخذ مجوز از ستاد کرونا برای مسابقات ورزشی ، از این پس اگر دستورالعمل های مربوطه پرداخت نمی شود. مدیر اجرایی مربوط بر اساس تأیید ستاد و دفاتر منطقه ای به مقام قضایی ارائه می شود.

البته سایر دفاتر منطقه نیز باید قبل از برگزاری هرگونه جلسات ، از ستاد مدیریت هماهنگی کرده و مجوز بگیرند. تاج پادشاهی مناطق اقدام می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا