مجله حوادث

تأمین امنیت پایدار مرزها با هوشیاری کامل

کندوج / اردبیل این مقام مرزی جمهوری اسلامی ایران گفت: تأمین امنیت دائمی مرزهای کشور با هوشیاری کامل مرزبانان و مرزبانان در اولویت است.

سردار احمدعلی گودرزی ، دوم شهریور ، با بازدید از منطقه مرزی شمالی استان اردبیل و بازدید از مرکز شهدای مدنی اصلاندوز ، گفت: در تلاش هستیم تجهیزات و امکانات مدرن را برای حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی تقویت کنیم. ایران یا تهدیدآمیز پاسخ دهد.

وی با یادآوری امنیت مداوم مرز از شرق به غرب و از شمال به جنوب ، خاطرنشان کرد: ما امن ترین مرزها را در شمال و شمال غرب به ویژه مرز بین اردبیل و جمهوری آذربایجان مشاهده می کنیم.

این مقام مرزی جمهوری اسلامی ایران به درگیری 44 روزه جمهوری های آذربایجان و ارمنستان اشاره کرد و گفت: ما به ویژه شاهد اصلاندوز بودیم.

سردار گودرزی افزود: در حال حاضر مراکز آموزشی و مرزبانان کشورمان مزین به مدرن ترین و مجهزترین مرزبانان هستند و مطمئناً با هوشیاری کامل سعی در ایجاد امنیت و آرامش در مناطق مرزی دارند.

وی آموزش را یک ضرورت برای تقویت سیستم مرزی عنوان کرد و ادامه داد: در مراکز آموزشی مانند شهید مدنی ، نیروها با نظم و ترتیب خاصی آموزش می بینند و دستور می دهند از قابلیت های خود در زمینه های مختلف برای تامین امنیت پایدار استفاده کنند.

سردار گودرزی در قسمت دوم سخنان خود گفت: در تلاش هستیم تا مرزبانان کافی را در تمام مناطق مرزی که آموزش دیده و مجهز به امکانات مدرن هستند اضافه کنیم و مطمئناً همین روند در استان اردبیل نیز دنبال خواهد شد.

این مقام مرزی جمهوری اسلامی ایران افزود: در کنار برنامه های آموزش نظامی ، فعالیت های فرهنگی و معنوی در این مراکز و همچنین پست های مرزی مورد توجه قرار گرفته و تلاش می شود ارزشها و روحیه معنوی نیروها تقویت شود. به

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا