مجله ورزشی

تابستان داغ در انتظار پرسپولیس

اخبار آفتاب:

پرسپولیس به دلیل عدم رعایت ادعای بازیکنان و مربیان سابق خارجی خود از جمله پرونده برانکو ایوانکوویچ با بدهی مالیاتی سنگین روبرو است. موضوعی که به یکی از حساس ترین موضوعات باشگاه تبدیل شده است تا تیم سرخ را در آستانه محکومیت بی سابقه قرار دهد.

در حال حاضر هیچ خبری از محکومیت نیست!

در روزهای اخیر صحبت های زیادی درباره ممنوعیت نهایی فیفا برای پرسپولیس مبنی بر عدم پرداخت 1.5 میلیون یورو مطرح شده است و وکیل برانکو نیز خواستار این پرونده شده است.

تابستان گرم در انتظار پرسپولیس است

پیگیری ها نشان می دهد که هیچ نامه ای در اوایل ماه ژوئیه (11 ژوئیه) به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است ، اما فیفا نظر خود را گزارش داد و اظهار داشت که اگر باشگاه پرسپولیس طبق حکم مقدماتی ، 16 اوت اقدامی نکند ، پرونده وی مجددا بررسی خواهد شد. کمیته انضباطی فیفا و اقدامات انضباطی باید علیه آن انجام شود.

به این ترتیب در حال حاضر هیچ نامه محکومیتی از طرف باشگاه پرسپولیس با سرخپوشان تماس گرفته نشده است.

قسمت حقوقی شگفت آور نامه فیفا

نامه اخیر فیفا در رابطه با حکم اولیه در پرونده برانکو ایوانکوویچ به بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس رسیده است که مهلت 21 روزه ای را برای اتحادیه بین المللی برای دریافت یک حکم کامل و انتقال آن به دیوان عالی کشور تعیین کرده است. ورزش اقدامات لازم را انجام داد.

بنابراین ، مقامات حقوقی انتظار نامه جدیدی از فیفا نداشته اند و در نظر گرفته اند که دادگاه CAS مانند سایر پرونده ها فیفا را نوشته است تا مهلتی برای فیفا برای صدور حکم تعیین نشده باشد.

چالش رسمی CAS با 1300 صفحه دفاع

این باشگاه پس از پرداخت 1000 فرانک سوئیس برای دریافت رأی اولیه از فیفا و ارسال لایحه دفاع 1300 صفحه ای به دیوان عالی ورزش ، این باشگاه با یکسری نامه های سازمان بین المللی مخالفان رسمی از وایت روبرو شد. با این وجود دادگاه عالی ورزش باید اعتراض نامه نهایی خود را بدون اعتراض به این لایحه تصویب کند تا پرونده دوباره از پرسپولیس محاکمه شود.

تبادل نامه بین اداره حقوقی باشگاه و دیوان عالی ورزش در حال انجام است تا سفیدپوستان بتوانند تا اولین رای فیفا پیگیری CAS را انجام دهند.

بخش حقوقی پرسپولیس از دیوان عالی امور ورزشی شکایت دارد

باشگاه پرسپولیس در جدیدترین نامه خود به دیوان عالی ورزش (CAS) اعلام کرده است که انتظار نداشته فیفا نامه را ارسال کند زیرا این کار طبق قانون دیوان عالی ورزش پیگرد قانونی دارد. بخش حقوقی پرسپولیس از CAS خواسته است كه طبق قوانین مندرج در آیین نامه انضباطی خود نامه ای به فیفا ارسال كند و از پرداخت جریمه پرسپولیس به برانكو جلوگیری كند.

برانکو اصلاً مذاکره نمی کند!

مهدی خواجهوند ، دستیار حقوقی پرسپولیس و امیر علی حسینی ، مدیر دفتر بین المللی سفید پوستان ، دو بار با وکیل برانکو ایوانکوویچ درباره درخواست توافق مبلغ جریمه صحبت کرده اند. به نظر می رسد که وکیل برانکو در ابتدا قبل از دیدار با مسئولان پرسپولیس نظر مثبت خود را ابراز می کرد ، اما بعدا اظهار داشت که موکل وی از این پرونده راضی نبوده و آنها طبق قانون ادامه خواهند داد.

باشگاه پرسپولیس در ارتباط با برانکو از همه امکانات استفاده کرده است ، اما سرمربی سابق کرواسی پرسپولیس برای رسیدن به توافق با سفیدها آماده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا