مجله ورزشی

تارتار: نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید تیمش چشم انداز کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

به گزارش کندوج ، مهدی تارتار در یک نشست خبری قبل از بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: بازی ها سخت است و وقتی در رفسنجان هستید که بسیار بالا است و شما روی زمین چمن مصنوعی بازی می کنید و تیم خوبی مثل مس رفسنجان برابر شما است ، بسیار دشوار خواهد بود ” درست است که این تیم فراز و نشیب هایی داشته است اما آنها یک تیم با کیفیت هستند. ما همچنین در راه بازگشت به خانه عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: در بازی اول برابر سپاهان باید برنده می شدیم اما تیم داوری اشتباه بزرگی مرتكب شد ، آنها گل ناسالم سپاهان را پذیرفتند و ما دو امتیاز از دست دادیم و امیدوارم آنها داوری را كه اشتباه كرده قبول كنند. “امیدوارم که فردا خوب بازی کنیم زیرا نگران سقوط نیستیم و انتظار نمی رود. ما یک تیم ارزان قیمت هستیم. به مس تبریک می گویم که هزینه های خود را برای حفظ ثبات تیم حفظ کرده است. امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم. امیدوارم هر تیم عملکرد بهتری داشته باشد و ما تیم خود شویم.

تارتار ادامه داد: ما تیم خوبی هستیم و جوانی با استعداد و مشتاق داریم. در هر بازی ، بیش از 10 بازیکن از آکادمی ما در گروه هستند. اینکه تیم از آکادمی خود استفاده می کند بسیار خوب است. ما در بازی های قبلی عملکرد خوبی داشته ایم. نباید غرور کاذب داشته باشیم. ما در نیم فصل اول خودمان را کنترل کردیم و زشت بازی کردیم ، اما در نیمه دوم سعی کردیم تکنیک دیگری به اوت اضافه کنیم اما کار خاصی برای تکنیک او انجام دادیم زیرا مکان فرود توپ مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سال که آیا به دنبال سهمیه هستید ، گفت: انتظار نمی رود اما می توانیم جستجو کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا