کسب و کار ایرانیمجله عمومی

ترکیب رنگ درب مغازه

در این مقاله به معرفی بهترین رنگ برای دکوراسیون مغازه [رنگ های فوق العاده مغازه] پرداخته ایم تا بهترین رنگ برای جذب مشتری را در دکور مغازه به کار ببرید.رنگ یکی از عناصر مهم و تاثیرگذار در فضاست. تاثیر رنگ ها به قدری در دکوراسیون داخلی یک فضا بالا است که ممکن است باعث شود یک فضا برای شما به فضایی خاطره انگیز و دلنشین تبدیل شود گاهی ممکن است از یک فضا تنفر داشته باشید و علاقه ای نداشته باشید که وارد فضا شوید. پس نباید رنگ را در طراحی داخلی یک فضا دست کم گرفت و سعی کنید بهترین و مناسب ترین رنگ را برای دکور فضای مدنظرتان انتخاب کنید.

رنگ در اجرای دکور مغازه نیز تاثیر گذار است و میتواند به راحتی مشتری را به داخل فضا جذب کند یا باعث شود مشتری از مغازه و ورود به آن امتناع کند. پس فردی که قرار است  را طراحی کند با روانشناسی رنگ ها در بازاریابی و فروش آشنا باشد و با توجه به مغازه و نوع فروش بهترین رنگ را انتخاب کند. رنگ مغازه برای جذب مشتری شاید در یک طلا فروشی رنگ سفید باشد اما همان رنگ باعث جذب مشتری در نشود. پس بهتر است رنگ‌ها را با شناخت کامل در دکوراسیون داخلی مغازه به کار برد.

رنگ در مغازه

همانطور که در بالا نیز گفته شد رنگ‌ها تاثیر بسیار بر روی مشتری میگذارند و تا چند درصد عاملی هستند برای اینکه مشتری از مغازه خریدی انجام بدهید. پس باید بهترین و مناسب ترین رنگ را انتخاب کرد.  تیم متخصصین ویستا آرشیتکت با سال‌ها تجربه در کنار شماست تا بتوانید بهترین دکوراسیون را برای مغازه و فروشگاه خود طراحی و اجرا کنید.

انتخاب رنگ درب مغازه ها تا فضای داخلی و رنگ بندی قفسه ها مهم هستند و باید فکر شده جلو رفت و آن را انتخاب کرد. حتی باید به گرم بودن یا سرد بودن رنگ نیز توجه کرد زیرا ممکن است از رنگ سرد استفاده کنید و مشتری پس از ورود به مغازه سرما را احساس کند و به سرعت مغازه را ترک کند و بالعکس!

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی مغازه

رنگ آبی یادآور آسمان و دریا است و می تواند آرامش را به مخاطب انتقال بدهد معمولا از رنگ آبی در بدنه کلی فضا استفاده می کنند. رنگ آبی به دکوراسیون داخلی مغازه حس اعتماد و امنیت میدهد و میتواند رنگ مناسبی برای جذب مشتری به داخلی مغازه باشد.

رنگ زرد در دکوراسیون مغازه

رنگ زرد به خوبی میتواند نگاه را به خود جذب کند پس می‌تواند بهترین انتخاب برای بخش هایی باشد که جاهای حساس و مهم مغازه است و می‌خواهید مشتری به سمت آن‌ها کشیده شود. برای مثال استفاده از رنگ زرد برای رنگ در می‌تواند تاکید را برای ورود به فضا افزایش بدهد.

رنگ سبز در دکور مغازه

رنگ سبز یادآور گیاه است و گیاه یک روحی به فضا می‌دهد که رنگ سبز نیز می‌تواند اینگونه باشد. باید توجه داشت که رنگ سبز دارای تناژهای مختلف است که باید با توجه به بخشی که قرار است استفاده شود و دیگر رنگ‌های موجود در فضا از آن استفاده شود.

رنگ سفید در دکوراسیون مغازه

رنگ سفید انتخاب خوبی برای دکور مغازه خیلی کوچک است و میتواند به خوبی فضا را دلباز و روشن جلوه بدهد. بهتر است بدانید که استفاده از رنگ سفید در کل فضا باعث ایجاد حس خستگی در مخاطب می‌شود پس پیشنهاد می کنیم از لکه‌های رنگی در دکوراسیون داخلی مغازه بهره مند شوید.

رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی مغازه

رنگ صورتی رنگی است شاد در عین حال آرامش بخش. این رنگ میتواند بهترین انتخاب برای فروشگاه هایی باشد که با لباس، اکسسوری و وسایل زنان سر و کار دارند. اگر دنبال فضایی ملیج و آرام هستید این رنگ می‌تواند بهترین انتخاب برای مغازه شما باشد.

استفاده از مشکی در دکور مغازه

رنگ مشکی بهترین انتخاب برای بوتیک های مردانه است. این رنگ حس لاکچری بودن می‌دهد و میتواند فضا را خاص کند زیرا هر کسی جرعت استفاده از این رنگ را ندارد. اما فراموش نکنید که این رنگ اگر در جای اشتباه انتخاب شود ممکن است نتیجه عکس بدهد و فضا را دلگیر و کسل کننده کند.

رنگ نارنجی در دکور مغازه

شما از رنگ نارنجی چه حسی دریافت می‌کند؟ رنگ نارنجی یک حس انرژی را به انسان می‌دهد به گونه ای که انگار خون بار دیگر در رگ ها جریان گرفته است. اگر به دنبال این هستید که از دکوراسیون داخلی مغازه یک انرژی مثبتی در جریان باشد می‌توانید از این رنگ استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی مغازه

  • سخن آخریکی از موفق ترین راه ها برای ایجاد سبک جالب در نمای بیرونی خانه، افزودن رنگ است و چه راه بهتری برای اعمال آن روی درهای اصلی است. این یکی از ساده ترین راه هایی است که برای نشاط بخشیدن به نماهای خود داریم. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه رنگ درهای بیرونی خانه را چه فلزی و چه چوبی انتخاب کنید.

درهای اصلی به رنگ نارنجی یا قرمز

این درب‌ها دو رنگی هستند که گرما و انرژی را بدون شک منتقل می کنند و با ورود به خانه از ما استقبال خوبی می‌کنند.درب ورودی خانه مانند جلد پاکت نامه شماست، بنابراین انتخاب رنگ مناسب جزییات جزئی نیست. برای مدت طولانی، زمانی که به رنگ آمیزی درب ورودی فکر می کردیم، فقط رنگ سفید، سبز سیر یا چوب طبیعی مورد توجه قرار می گرفت. به نقل از پینترست امروزه مد رنگ‌های پر جنب و جوش، شادتر و اصیل‌تر برای درهای بیرونی است.

همچنین به خاطر داشته باشید که ترجیحاً از رنگ بازیگوش تری برای درب ها استفاده کنید تا برای دیوارها، زیرا زمانی که حوصله تان سر می رود، رنگ آمیزی درب به جای کل نما همیشه راحت تر خواهد بود.رنگ های نارنجی یا قرمز در ترکیب با دیوارهای سفید، خاکستری یا کرم عالی به نظر می رسند.

درهای آبی روشن یا آبی

در دکوراسیون بیرونی امروزی، درها اهمیت ویژه ای دارند، درها دیگر رنگ طبیعی خود را ندارند که در مواقعی جذاب دیده می شد. آنچه می رود درهای رنگی، روشن و چشمگیر است. سایه های مختلف آبی یا آبی پاستلی نیز گزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید. رنگ هایی هستند که طراوت و آرامش را منتقل می کنند.

درب های اصلی سبز

سبز آبی یا سبز لیمویی یا سیبی نیز چند سالی است که مد شده است.سبز مایل به آبی بسیار ظریف است، در حالی که لیموترش حس بسیار مهمی از سرزندگی و شادی به ارمغان می آورد.

درهای زرد رنگ

بسیار پرانرژی است، نیاز به فعالیت دارد، ما را مشتاق می کند و بهترین رنگ برای ترکیب یا تضاد با دیگر رنگ های زیبا در دکوراسیون است. نکته مهم این است که برجسته کنید که می توانید زرد اشباع یا پاستلی را انتخاب کنید. انرژی زیادی به ارمغان می آورد، زیرا با خورشید و تابستان مرتبط است.

درهای بنفش

شما می توانید از تطبیق پذیری رنگ بنفش یا بنفش پاستلی استفاده کنید تا با رنگ آمیزی درها به آن رنگ، نمای بیرونی خانه را زیباتر کنید. این یک رنگ قابل توجه بدون زرق و برق است. علاوه بر فواید متعدد این رنگ در ، نشان دهنده ثروت، افتخار، خلاقیت و معنویت است. از طرفی همه کسانی که از فلسفه ذن لذت می برند می توانند این را در نظر بگیرند که طبق آن این تنها رنگی است که می توان در هر جهتی قرار داد.

طیف گسترده ای از رنگ ها که در طیفی از بنفش کم رنگ تا بنفش تیره وجود دارد، به همه ما اجازه می دهد تا در این رنگ تنی را پیدا کنیم که دوست داریم و به عنوان بهترین متحد در دکوراسیون خدمت می کند.

همچنین می‌توانیم از محبوبیت کم آن در دکوراسیون فضای باز برای نوآوری و ست کردن سبک در محله بهره ببریم، زیرا احتمالاً افراد زیادی به سراغ این رنگ نمی روند که تازه شروع به ایجاد یک روند مد می کند.

ترکیبات

هنگامی که با زرد، که رنگ مکمل است، ترکیب می شود، بیانیه ای بسیار قوی ایجاد می کند، باوقار و با شکوه است. هنگامی که در یک طرح رنگ سه گانه با سبز و نارنجی استفاده می شود، جلوه ای خیره کننده و در عین حال متعادل ایجاد می کند. بنفش و قرمز، از سوی دیگر، نمونه ای از یک طرح رنگ مشابه است. این نوع سیستم برای چشم آسان است، زیرا از رنگ هایی استفاده می کند که در چرخه رنگ در کنار یکدیگر قرار دارند و بنابراین ارتباط نزدیکی خواهند داشت.

درهای صورتی

برای همه شما که به دنبال طراحی ظاهری در بیرون از خانه خود هستید، افزودن رنگ صورتی به درهای ورودی می تواند راهی عالی برای انجام این کار باشد. این یک راه ساده برای دادن ظاهری شاد و بسیار بدیع به نمای اصلی است، زیرا رنگی نیست که معمولاً در نمای بیرونی گنجانده شود. با سلیقه خوب می توانیم به دکوراسیون خانه خود تغییری دهیم و خانه خود را به حس محله تبدیل کنیم.

ما معمولا رنگ صورتی را دوست داریم یا از آن متنفریم. در لحن ملایم و لطیف، یعنی در رنگ های پاستلی، لطیف، آرام و ملایم است، اما در سبک خالص و پر جنب و جوش می تواند برای حواس بسیار احساسی و محرک باشد. این رنگ اغلب دست کم گرفته شده است، اما زمانی که صحبت از دکوراسیون داخلی به میان می‌آید، رنگ قهوه‌ای شکلاتی را باز می‌گرداند، اگرچه در درهای بیرونی، معمولاً با خاکستری یا سفید ترکیب می‌شود.

 

 

دکمه بازگشت به بالا