مجله حوادث

تسهیلات و خدمات رسانی ویژه اورژانس به ناشنوایان و اوتیسمی‌ها

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که آنها آماده همکاری با سازمان های ناشنوایان و اوتیسم هستند.

مجتبی خالدی در مصاحبه با کندوج وی در این ارتباط فاش کرد: سازمان اورژانس کشور امسال دو پروژه ویژه را راه اندازی کرد که یکی از آنها مربوط به خدمات ناشنوایان بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه خدمات اورژانس کشور کلیه زیرساخت های لازم را فراهم کرده اند و مابقی اقدامات باید توسط سازمان های مربوطه انجام شود. “سازمان های مربوطه باید شماره این افراد را در سیستم ما ثبت کنند تا بتوانیم ارسال کنیم آمبولانس به محض تماس و ارسال پیامک.

خالدی گفت: برنامه مشابهی را برای بیماران اوتیسم در نظر گرفته ایم كه برنامه مشابهی برای ناشنوایان است. امیدواریم ثبت نام این افراد توسط سازمان های مربوطه پیگیری شود.

وی افزود: “در سازمان اورژانس كشور ما معتقدیم كه همه افراد جامعه باید به 115 سرویس دسترسی داشته باشند ، بنابراین اگر سازمان ایده ای برای ارائه خدمات بهتر به اعضای خود دارد ، می توانیم برای حل این مشكلات اقدام كنیم.” سازمان اورژانس کشور برای خدمات آسان است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: همکاری های خوبی در این زمینه صورت گرفته و جلساتی نیز در این زمینه ها داشته ایم. انجمن های زیادی وجود دارد و گاهی انجمن ها زیرمجموعه های زیادی دارند ، ما از سازمان های مرکزی می خواهیم مراقبت از این اقدامات و بقیه انجمن های فرعی اطلاعات تماس افراد از طریق سازمان اصلی را انجام دهید.

خالدی با اشاره به آمادگی سرویس های اورژانس کشور برای تأمین زیرساخت ها گفت: با هماهنگی هر سازمان می تواند لیستی از اعضای خود را در وب سایت اورژانس کشور بارگذاری کند.

وی افزود: یکی از نگرانی های ما این است که یکی از ناشنوایان به مشکل بر بخورد و متأسفانه ما هیچ راهی برای برقراری ارتباط با او نمی گذاریم ، تلاش ما این است که علاوه بر تماس راه های دیگری برای تماس ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا