مجله عمومی

تشریح نحوه برگزاری مراسم شب قدر، روز قدس و نماز عید فطر درخوزستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، صادق خلیلیان شنبه شب در جلسه ستاد مقابله. ISK خوزستان گفت: با توجه به روند رو به کاهش این بیماری همچنان نظارت بر ضوابط بهداشتی و مراقبتی مسئولان و مردم ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه هدف از این کار تشویق مردم به تزریق نوبت سوم واکسن کرونری است، گفت: استانداردسازی بیماری عروق بیماری کرونا خطرناک است.

استاندار خوزستان در خصوص دستورالعمل های بهداشتی شب های قدر و نماز عید سعید فطر در این استان اظهار کرد: در حال حاضر هیچ شهر سرخی در استان وجود ندارد اما طبق آمار کشوری مراسم شب های قدر در این شهرستان ها با 30 نفر برگزار می شود. درصد ظرفیت و رعایت قوانین بهداشتی و استفاده از ماسک ضروری است و زمان برگزاری مراسم حداکثر 90 دقیقه است.

وی ادامه داد: در شهرهای نارنجی مراسم شب قدر در مکان های پشت بام با 50 درصد ظرفیت و حداکثر فعالیت 90 دقیقه، در شهرهای زرد با 70 درصد ظرفیت و حداکثر زمان فعالیت 90 دقیقه و در شهرهای آبی محدودیتی ندارد. از نظر ظرفیت و طول فعالیت. ممکن است بیشتر از 90 دقیقه باشد. بنابراین رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی در تمامی شهرهای خوزستان ضروری است.

خلیلیان با بیان اینکه مسئولیت نظارت بر سیاست های بهداشتی سازمان تبلیغات اسلامی را بر عهده دارم، گفت: راهپیمایی روز قدس با رعایت ضوابط بهداشتی، استفاده از ماسک و مانند آن در تمامی شهرستان ها برگزار می شود.

وی گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت قوانین بهداشتی، ماسک و فاصله اجتماعی در فضای باز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا