مجله عمومی

تشکیل کارگروه ویژه مقابله با ساخت وسازهای جنگلی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در دیدار با نخبگان، علما، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مردم مازندران از مردم مازندران، علما و مفاخر استان تجلیل کرد. و گفت: قهرمانان و سرداران شهید، افتخار بخشداری و دفاع مقدس هستند.

وی با تاکید بر تمرکز بر منطقه مازندران، جستجوی راه حل هایی را که به بهبود مشکلات و راه حل های منطقه کمک کند، ضروری دانست. صنعت، تجارت مهم است.

وی خواستار تشکیل کارگروهی در حوزه سازمان شهدا و ایثارگران و لزوم پیشنهاد تغییرات در قانون شد و گفت: مدارس شاهد باید نظارت شود و احترام و سرکشی به همه خانواده های شهدا و ایثارگران باشد. مهم است.”

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه شورای انقلاب فرهنگی دارای مضمون و منحصربه فردی بود، گفت: شورای انقلاب فرهنگی دارای مضمون و منحصر به فردی است آه تو وی درباره مسائل زنان و خانواده گفت: از جمله اجرای این دیدگاه در شورای انقلاب فرهنگی مورد توجه قرار می گیرد و این موضوع در اولویت دولت قرار می گیرد.

وی گفت: دولت جریان یا حزب خاصی نیست.

رئیس جمهور شناسایی نیروهای موثر و معرفی فرصت های دولتی را فرصتی دانست و گفت: این افراد سرمایه های کشور هستند و باید ارتباط با جامعه نخبگان تقویت شود.

توجه به روستاها از برنامه های مهم دولت است

وی مازندران را قطب کشاورزی دانست و گفت: باید بررسی شود که چرا روستائیان با وجود امکانات و خدمات در روستاها نمی مانند؟ در حالی که موقعیت مازندران در روستا جای نگرانی ندارد اما در برخی استان ها نگران کننده است.

رئیس جمهور فعال سازی اقتصاد روستایی را امری مهم دانست و گفت: زمانی که کشاورزی برای روستاییان صیانت نشود و امکانات فراهم نباشد روستاها را ترک می کنند و اگر خدمات لازم به موقع انجام شود روستاها را ترک نمی کنند. “

وی توجه به روستاها را یکی از مهمترین برنامه های دولت عنوان کرد و گفت: بیشترین اعتبار تخصیص یافته در سفر مازندران در حوزه کشاورزی و تولید برق در این بخش خواهد بود.

توجه به کشاورزی در مازندران

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه کشاورزی نباید حرفی باشد بلکه باید در عمل مورد توجه قرار گیرد، گفت: کشاورزی محور مازندران است و دولت باید تمام تلاش خود را برای رونق کشاورزی انجام دهد.

وی توسعه صنعت تبدیلی در استان مازندران را ضروری دانست و گفت: صنایع تبدیلی باید ارزش افزوده پیدا کنند و صادرات آنها با ارزش افزوده انجام شود.

ساخت و ساز وساز در دل جنگل

حجت الاسلام رئیسی با تاکید بر اهمیت محیط زیست گفت: استاندار باید سریعا کارگروهی تشکیل دهد و ساختمان بسازد. درحال حاضر ساخت و ساز در جنگل را بدانید که چرا ساختمانی در دل جنگل ساخته شده است.

وی گفت: اولویت ما ساختمان هایی است که در دل جنگل ساخته می شود و باید ببینیم مجوزها را از کجا گرفته اند و سریع به آن پاسخ دهیم و از ساخت و ساز ساختمان و تکمیل آن مطمئن شویم. ” Mi میدانم.

رئیس جمهور با تاکید برای آن وی گفت: آجرها را نباید روی آجرهای دل جنگل گذاشت. العملی بحث شد و باید در مورد مسائل حقوقی بحث کرد.

میانکاله برای احیاء/کیفیت و بهترین بهره برداری از دریا

وی با بیان اینکه محیط زیست نباید تخریب شود، بر احیای میانکاله تاکید کرد و آن را زیستگاه پرندگان دانست و گفت: این زیستگاه باید برای پرندگان حفظ شود.

رئیس جمهور گردشگری را مهم دانست و گفت: مازندران دارای فرهنگ غنی و نگرش اصیل است و گردشگری نباید تهدید فرهنگی باشد و نیاز به ارائه طرحی برای کیفیت استفاده از سواحل و تشکیل ستاد در این زمینه دارد. اعتماد به نفس.

وی با اشاره به استفاده از نظم و انضباط در دریا گفت: این فضا باید امیدوارکننده و مفرح باشد و یک فصل رهایی و یک فصل دیگر در دستور کار باشد. ثروتمند برای استفاده با کیفیت در ساحل.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه سرمایه جنگل ها، دریا، فضای سبز و نیروی انسانی کارآمد استان باید حفظ و بهره برداری شود، گفت: این موضوع نیز مورد تاکید و بررسی قرار می گیرد.

وی گفت: دولت شبانه روز کار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا