کسب و کار ایرانیمجله عمومی

تعمیر دسته مبل

دیگر در هر خانه ای مبلمان پیدا می شود.  این وسیله جز محبوب ترین وسایل هر خانه ای به حساب می آید که به علت زیبایی و راحتی که ایجاد می کند طرفداران بسیار زیادی دارد. یکی از مشکلاتی که احتمال اینکه اتفاق افتادن آن بسیار زیاد است شکستن دسته مبلمان است. وقتی دسته مبل شما می شکند باید هرچه سریع تر آن را تعمیر کنید تا بعد ها به مشکلی بر نخورید. در ادامه می خواهیم هر آنچه که شما باید درباره ی تعمیر دسته مبل بدانید را بگوییم. بنابراین اگر شما هم می خواهید از خدمات تعمیرات دسته مبل استفاده کنید همین الان تا انتها این مطلب را بخوانید.

فرقی نمی کند مبلمان گران بگیرید یا ارزان بگیرید، بزرگ بگیرید یا کوچک یا اینکه چه مدلی بگیرید به هرحال بعد از مدتی مبلمان شما خراب می شود و نیاز به تعمیر دارد و باید آن را تعمیر کرد. حالا این خراب شدن می تواند بر اثر دلایل مختلفی مانند شکستگی، ضربه، پارگی و فروسده و کهنه شدن باشد. تعمیرات مبل خود به بخش های مختلف تقسیم می شود که یکی از مهم ترین آنها دسته مبلمان است. احتمال خرابی دسته و پایه مبل بسیار زیاد است به طوری که حتما انتظارش را داشته باشید که حداقل یک بار برای شما این اتفاق رخ دهد.

وقتی قصد تعمیر دسته مبل را داشته باشید یک سری سوالات در ذهن شما به وجود می آید که قطعا جواب آنها را نمی دانید. ما تا به این سوالات پاسخ دهید.

چگونه باید دسته مبل را تعمیر کنم؟

برای اینکه دسته مبلمان را تعمیر کنید باید ابتدا یک مرکز تعمیرات مبل خوب و حرفه ای پیدا کنید و سپس مبل خود را به آنجا ببرید. بعد تعمیرکار باید مبل را برسی کنید که به شما بگویید شرایط تعمیر و…. چیست.

آیا واقعا تعمیر می صرفد؟

هزینه تعمیر دسته مبل در صورتی که به قسمت های دیگر مبلمان آسیبی وارد نشده باشید آنچنان بالا نیست که شما بخواهید کلا یک مبل جدید بخرید. اما اگر آسیب زیاد باشد باید ابتدا تعمیرکار یک برآورد قیمت بکند و سپس به شما اطلاع دهد. شما باید در نظر بگیرید که برایتان صرف دارد یا نه؟ به طور کلی تعمیر کردن دسته مبل می صرفد و بهتر است که آن را تعمیر کنید.

آیا  تعمیر می شود؟

بله فرقی نمی کند چگونه شکسته باشد معمولا و در اکثر مواقع دسته مبل تعمیر می شود اما در صورتی که تعمیرکار حرفه ای باشد. حتما توجه کنید که در صورتی که تعمیرات مبل خود را به یک فرد نابلد بسپارید نمی توانید امید زیادی به این داشته باشید که دوباره مبلمان شما مانند روز اولش شود. بنابراین یکی از مهم ترین مراحل تعمیر کردن دسته مبل پیدا کردن یک کارگاه تعمیرات مبل خوب و با تجربه است که بتواند کار تعمیرات را به خوبی انجام دهد.

اگر تعمیرکار خوبی پیدا نکردید بهتر است تعمیر نکنید چون بعدها حتما پشیمان خواهید شد و عملا پول الکی و اضافه پرداخت کردید.

امکان تعمیر دسته مبلمان در محل نیست؟

بستگی به مبلمان شما دارد. اینکه دقیق چه بخشی از مبلمان شکسته است و چه میزان آسیب دیده است بسیار اهمیت دارد. همچنین ابتدا باید برسی که شود که آیا قسمت های دیگر مبلمان آسیب دیده است یا نه؟ تا بعد بتوان شروع به تعمیر آن کرد. برای همین منظور نیاز به وسایل و افراد مختلفی است که بهتر است حتما حضوری به کارگاه مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از تمام شرایط و غیره همین الان می توانید با مرکز مبل تاپ تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیرات دسته مبل چقدر می شود؟

هزینه تعمیر مبلمان به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه دقیق چه بخشی و چقدر آسیب دیده است بسیار مهم است. همچنین اگر نیاز به تعویض باشد که هزینه بسیار بالاتر می شود. به علاوه شاید شما بخواهید که همراه آن از خدمات دیگر مانند تغییر رنگ نیز استفاده کنید که در این صورت نیز هزینه افزایش می یابد. برای همین نمی توان یک قیمت دقیق و ثابت برای این کار ارائه داد. اگر می خواهید از قیمت دقیق مطلع شوید می توانید با پشتیبانی مبل تاپ تماس حاصل فرمایید و با راهنمایی پشتیبان یک عکس برای ما بفرستید که قیمت دقیق آن را دریافت کنید.

آیا امکان تعمیر پایه مبل وجود دارد؟

امکان دارد پایه مبلمان شما نیز شکسته باشد. برای اینکه خیلی زیاد به این موضوع نپردازیم می گوییم که بله امکان آن وجود دارد و می توان در صورت نیاز پایه مبلمان نیز عوض کرد ولی باز همه چیز به مبلمان شما بستگی دارد.

آیا خودم می توانم مبلمان را تعمیر کنم؟

تعمیر کردن دسته مبلمان یک کار تخصصی است که نیاز به برسی مبلمان و چارچوب آن است. همچنین در برخی موارد نیاز به تعمیر کردن بخش های دیگر مبل و یا مراحل دیگری است که در این صورت باید فرد متخصص به تعمیرات بپردازد.

مرکز تعمیرامروزه تعمیرات مبل طرفداران مخصوص به خود را دارد و بیش از گذشته مورد استقبال قرار میگیرد. پایین آمدن کیفیت در تولید مبل ، قیمت بالای مبل همه و همه از عواملی است که موجب می شود افراد به جای خرید مبل جدید از شرکت های کمک بگیرند.

در مقالات بسیاری دراین سایت در خصوص تعمیرات مبل توضیح دادیم و سعی کردیم اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم. سوالی که بسیاری از مشتریان ما با آن مواجه هسته این است که تعمیر دسته مبل به چه شکل انجام می شود و اگر دسته مبل آن ها اسیب دیده باشد آیا می توانند به شرکت تعمیرات مبل مراجعه کنند.

قبل از توصیحات در خصوص تعمیر دسته مبل با بعضی از پرسش های کاربران آشنا می شویم.

  • مبل من دارای دسته شکسته است آیا شرکت تعمیرات مبل شانا می تواند تعمیر دسته شکسته مبل من را انجام دهد؟
  • من می خواهم تغییراتی روی رنگ دسته مبل ایجاد کنم و رنگ دسته مبل را عوض کنم آیا امکان پذیر است؟
  • دسته مبل من دارای خراشیدگی است آیا می توانید خراشیدگی دسته مبل من را از بین ببرید
  • آیا امکان تعویض دسته مبل با توجه به نوع مبل وجود دارد؟

هزینه تعمیر دسته مبل

قبل از اینکه به هزینه تعمیر دسته مبل اشاره کنیم به این موضوع توجه کنید که مبل شما ارزش تعمیر را داشته باشد. به طور مثال اگر کلاف مبل شما آسیب بسیاری دیده باشد. قبل از تعمیر دسته کلاف مبل باید تقویت و یا تعویض شود در بعضی از مواقع هزینه تقویت و یا تعویض کلاف مبل بسیار بیشتر از خرید مبل جدید است. برای اطلاع از سالم بودن کلاف خود باید از تعمیرکار مشاوره دریافت کنید تا بررسی لازم روی کلاف مبل انجام شود.

مبل شانا با ارائه خدمات مشاوره و کارشناسی رایگان سعی می کند خدمات متفاوتی را از تعمیرات مبل ارائه دهد.

هزینه تعمیر دسته مبل با توجه به نوع خرابی دسته مبل و دستمزد تعمیرکار متفاوت است . به طور مثال هزینه تعویض دسته مبل و یا رنگ دسته مبل متفاوت است.  برخی کارهای ظریف تر به اندازه یک کار کامل بازسازی زمان می برند و نیازمند زمان بیشتر و فرد حرفه ای تری برای تعمیرات مبل است. در ضمن زمانی که یک استادکار بر روی تعمیر مبلمان عتیقه صرف می کند بسیار بیشتر از زمان مورد نیاز برای تعمیر مبلمان معمولی است. در نتیحه هزینه تعمیرات مبل با توجه به مدت زمان ، نوع مبل و نوع مواد مورد استفاده متغیر است.

در بعضی از مواقع ممکن است رنگ چوب و دسته مبل پریده باشد و یا خراشیدگی در سطح چوب مبل شما وجود داشته باشد که در صورت تعمیرات آن هزینه براورد می شود. مبل شانا با سال ها تجربه در تلاش است با کارشناسی دقیق قیمت منصفانه ای را برای تعمیرات مبل شما براورد کند. تا نگرانی شما بعد از سپردن مبل به تعمیرکار کاهش یابد.

مراحل تعمیر دسته مبل

برای تعمیر دسته مبل کارشناس تعمیرات مبل دسته مبل را بررسی می کند. اگر دسته مبل شما چوبی باشد و شکستگی جزئی در دسته مبل وجود داشته باشد که قابل تعمیر باشد، کارشناس تعمیر مبل بعد از کارشناسی هزینه دسته مبل شما را تعمیر می کند. در بعضی از موقع شکستکی و خرابی دسته مبل به گونه است که نیاز است دسته مبل تعویض شود.

در تعمیرات دسته مبل معمولا روکش مبل را جدا کرده و پس از جدا سازی روکش تعمیرات دسته مبل را انجام می دهد. شما می توانید از تعمیرکار بخواهید روکش مبل را نیز تعویض کند که در آن صورت هزینه تعمیر مبل شما افزایش می یابد.

رنگ کاری مبل های چوبی نیز نوعی دیگر از تعمیرات به حساب می آید اما ابتدا باید جنس چوب را مشخص کنید سپس با توجه به جنس آن رنگ کاری مورد نظر را با توجه به سلیقه ی خود انتخاب کنید.

تعمیر دسته انواع مبل

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که در صورت خرابی در چه نوع مبل هایی می توانید از خدمات تعمیر مبل استفاده کنید. پاسخ ساده است همه مبل ها ولی نکته ای که وجود دارد این است که با توجه به نوع مبل شما و میزان خرابی در انتخاب تعمیر کار مبل دقت داشته باشید. بدون شک تعمیرات دسته مبل استیل نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارد تا .

مبل شانا در تلاش است تعمیرات مبل راحتی ،چرم و استیل شما را با دقت فراوانی انجام دهد تا تجربه متفاوتی از تعمیرات مبل داشته باشید.

خدمات مبل شانا در تعمیرات مبل

  • تعویض دسته مبل
  • شکستگی و حتی خرابی اسفنج
  •  تعویض رویه مبل
  • رنگ کاری
  • تعویض فوم کف
  • لکه بری
  • طلا کاری

مبل شانا با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات انواع مبل آماده خدمت رسانی است. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیرات انواع مبل از جمله تعمیرات مبل استیل ، تعمیر مبل راحتی و حتی چرم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول تعمیر دسته مبل

دسته و پایه مبل من شکسته آیا قابل تعمیر است؟

بله شما می توانید برای کارشناسی دقیق تصاویر مبل خود را برای ما ارسال کنید.

آیا امکان تعویض دسته مبل با توجه به نوع مبل وجود دارد؟

بله اگر مشکلی در مبل شما ایجاد نشود امکان تعویض دسته مبل وجود دارد.

جهت مشاوره و انجام خدمات تخصصی تعمیرات مبل در هر کجای تهران کافیست با شماره تماس های 09191106634 _ 02166244516 در ارتباط باشید.

مرجع: چوبین پارس

دکمه بازگشت به بالا