مجله فرهنگ

تفاوت های مهم نیروهای مسلح ایران با سایر کشورهای دنیا از نظر آیت الله العظمی نوری همدانی

کندوج / قم بازرسی شیعیان گفت: تقویت توان دفاعی و ساخت سلاح های مدرن داخلی خشم دشمن را برانگیخته است.

آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با سرلشکر باقری گفت: امیرالم Moمنین (ع) در نهج البلاغه گفت ستون ایمان یک جامعه مسلمان است و امام خمینی (رخ) ملت را بازی نقش مهمی در رسیدن به انقلاب.

وی با اشاره به اینکه تقویت و افزایش توان دفاعی کشور بسیار مهم بود گفت: امروز ما هنوز در حوزه دفاع از کشور و در زمینه مبارزه با استکبار هستیم.

وی افزود: امروز دشمن برای تقویت توان دفاعی و ساختن سلاح های مدرن ملی عصبانی و عصبانی است. “دشمنان هنوز قدرت ما را درک نکرده اند و هنوز غم و اندوه ما را در قلب خود نگه می دارند و به دنبال دشمنی و خصومت هستند و ما باید در این شرایط توان دفاعی و نظامی خود را افزایش دهیم.

آیت الله نوری وجود نیروهای معنوی کشور را ویژگی مهم این نیروها دانست و گفت: این موضوع یکی از اختلافات با سایر ارتش های جهان است زیرا آنها فقط بعد مادی را متوجه می شوند.

وی گفت: “بسیاری از نیروهای مسلح در کشورهای دیگر سلاح های مدرن را تنها عامل پیشرفت خود می دانند ، اما نیروهای مسلح ایران اسلامی و همچنین پیشرفت در تولید سلاح های مدرن دارای اخلاص ، توکل به خدا و خودخواهی هستند اعتماد به نفس.”

این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه آنچه دشمن ما را تحقیر و خشمگین کرده ترس از مرگ است ، یادآور شد: این در حالی است که خداوند جایگاه شهدا را در دین اسلام تثبیت کرده است و ما به دنبال شهدا هستیم و این مقام را دوست داریم.

وی با تأکید بر اینکه امروز کشور برای افزایش قدرت ایران اسلامی به رشد و قدرت اقتصادی و نظامی نیاز دارد و باید در این راستا تلاش شود ، گفت: برای حل معیشت و مشکلات اقتصادی آنها. “مردم را برطرف کنید.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا