مجله بانوان

تقدیر از جوان نابغه ایرانی/ درخشش روزافزون بانوان ایرانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، بانوان جوان ایرانی که باعث غرور ملی می شوند در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، هنری و… حضور دارند که نشان از رشد بانوان جوان ایرانی و نقش آفرینی آنها در عرصه های مختلف دارد. یکی از این جوانان موفق و درخشان ایرانی، استاد ریحانه دیهیم جو است. او را جهانی کنید موثرترین فرد امروزی به توسعه دنیای آینده شهرت دارد. او علاوه بر مقام علمی، در کارهای اجتماعی نیز شرکت می کند.

این جوان نابغه ایرانی در همایش بین المللی تولد دختران (مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی) با حضور مقامات ارشد OAS، OAU، ADC و اتحادیه اروپا در مراسم رونمایی از سندی افتخارآمیز طرحی از دنیای آینده به مناسبت تولد او برگزار می شود.

سناریوی دقیق و دقیق او برای تعیین مختصات جهان آینده استعاره ای از یک بطری است. کم اهمیت (سیستم بسته اما بدون حاشیه، با حجم بی نهایت و در عین حال صفر در خارج، داخل) با تمایز بین بی طرفی زمانی (مانند مرکز سیاهچاله و سرعت نور یا قبل از آن). بزرگ بنگ) و فناوری خلاقانه و کاربردی امروزی منطقی است و در آن متبلور می شود مکاتبه و توکار و; در نتیجه پروفسور ریحانه دیهیم جو را که با تکیه بر سند رونمایی شده ثبت کرد و بسیاری از داده های اجتماعی-اقتصادی در ابعاد تاریخی و جهانی را به نام او ضبط کرد.

در ادامه دیدگاه دو مسئول فرهنگی ایران و جهان برای مقایسه نوع تضاد ملی بین بین المللی با این اتفاق شگفت انگیز، از حجت الاسلام رضا غلامی، دبیر شورای فرهنگی بیت رهبری در این خواستیم. اوم گفت: زن بدلیل و نابغه ایران زمین به برکت گام دوم انقلاب اسلامی بیش از پیش در قله های علم و فناوری در سطح جهان می درخشد و این ثمره خودباوری و دوری از عزت نفس است. ، ابزاری که باید باشد جزئیات و هنرمندانه برای همه توضیح داد اما متاسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

فرمانده شورای سیاستگذاری مجلس عالی علوم انسانی اسلامی که به انتقاد از روزنامه ها و رسانه های ایرانی پرداخته بود، ادامه داد: اخبار در این زمینه به طور طبیعی در کشور منتشر می شود اما فقط برای انتشار عادی. تاثير گذار اینطور نیست و اگر از این جایگاه دور هستیم، باید شاهد تولید مستندها، برنامه ها و گزارش های جذاب باشیم که جسورانه این پیشرفت را دیکته کنیم.

فرمانده استقرار فرهنگ و جامعه شناسی وزارت علوم خاطرنشان کرد: از این حیث الگویی در کشور وجود ندارد. به نظر می رسد به جای اینکه یک دختر مؤمن ایرانی شایسته الگو باشد، زنان بدون محدودیت اخلاقی الگوی جوانان قرار می گیرند. البته من یکی از بانوان فرهنگی و انقلابی و صدا و سیما به خاطر ناکارآمدی های فوق هستم. غیر طبیعی من در این مورد شکایت دارم.

سفارش اولا دبیر سابق کمیته گزینش و هماهنگی همایش به مناسبت سالگرد جهانی زنان در علم نیز گفت: در این کمیته با مشارکت انجمن بین مشاوره جهانی، استاد ریحانه دیهیم جو معرفی شد، اما ایشان به دلایلی از جمله پرهیز از حواشی وقت گیر و حفظ حریم خصوصی حرفه ای که اعضای کنفرانس آن را ناشی از تواضع و بی توجهی به سلبریتی ها می دانستند، با فعالیت ما مخالفت کرد.

وی افزود: برای انتشار گزارش ارائه شده در کنفرانس به مناسبت سالگرد جهانی زنان و دختران در علم، با بیش از 20184 رسانه پرمخاطب در جهان همکاری کرد و بر همین اساس صفحه شخصی خود را با همکاری ویکی مدیا به 280 زبان ایجاد کرد. معاونش را به محض اینکه به او اعلام کردند، متوقف کردیم.

این داور تبلیغات وی گفت: پس از این رویداد 18 بانک برتر جهان گرد هم آمده اند میکاه (آژانس ضمانت سرمایه گذاری چندجانبه به عنوان یکی از اعضای گروه بانک جهانی) با اختصاص کل بودجه تبلیغاتی هشت ساله تا سال 2030، مردم را به عقد قرارداد تشویق می کند.و رانندگی کنید “(نام کشتی فناوری پیشرفته که با چرخاندن فضا-زمان به دور خود به 10 برابر سرعت نور می رسد) با کمیته ارائه یک ارائه منحصر به فرد و پیوسته تأثیر و باید به منوها و همچنین تحلیل و تخصص استاد ریحانه دیهیم جو رسیدگی شود.

مهندس اولا تاکید: بر اساس این قرارداد، در جریان بزرگترین جنبش ترویجی جهان، به مناسبت زادروز پروفسور ریحانه دیهیم جو (14 تا 24 اردیبهشت 1391) ویوارکد انطباق محتوا (شامل پیشگفتار سند در مورد ابداعات، افتخارات، اختراعات و اکتشافات و همچنین اخلاق پروفسور ریحانه دیهیم جو) در 178 کشور با شعار “کاپیتان” و اجرا در تمام صفحات تبلیغاتی (محیطی، دیجیتال، چاپ، جشنواره، آنفولانزا، تجهیزات جانبی و (2) انتخاب این بانک ها نقش خواهد داشت و امیدوارند مانند ابتکار قبلی ما با مخالفت روبرو نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا