مجله بانوان

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «حریم رسالت» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی پارسا بعدازظهر یکشنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در ۴۳ سال گذشته اظهار داشت: جشنواره «حریم رسالت» با هدف بیان اهمیت نقش زنان برگزار می شود. در جامعه.

وی با بیان اینکه 60 درصد رسانه های کشور و 54 درصد رسانه های گیلان را زنان تشکیل می دهند، افزود: این آمار نشان دهنده جایگاه مهم زنان در کشور به ویژه در عرصه رسانه است.

بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه بانوان در همه عرصه ها اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می کنند، گفت: رسانه بانوان گیلان برگزار می شود.

وی با تاکید بر رویکرد کم نظیر بانوان سراسر کشور برای حضور در این جشنواره رسانه ای بانوان، گفت: با توجه به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 15 خرداد ماه بود، اما بنا به درخواست اصحاب رسانه مهلتی برای ارسال در نظر گرفته شد. آثار . تا 31 ژوئن تمدید شد.

پارسا ادامه می دهد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 31 خرداد به آدرس ایمیل Harime.Resalat@yahoo.com یا شماره مجازی 09058125254 ارسال کنند.

وی با اشاره به موضوع جشنواره رسانه ای بانوان «حریم رسالت» افزود: این جشنواره با محوریت شش محور شناسایی زنان و ایجاد خودباوری – نقش زنان در فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت – زنان برگزار می شود. ، اشتغال زایی، کارآفرینی، دانش بنیان – حجاب نقش و عفاف در کاهش آسیب های اجتماعی و جوانان جمعیت، راهکارها و پیشنهادات و خانواده و تاج حفظ می شود.

مسئول بسیج رسانه گیلان افزود: آثار باید در شش قالب تیتر، خبر، گزارش، نظر، عکس و فیلم تهیه و ارسال شود و محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد.

وی گفت: مدت زمان انتشار آثار مرتبط با موضوعات جشنواره از اول فروردین 1400 تا 30 خرداد 1401 است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا