مجله عمومی

تهران با اضافه شدن ۱۵۰ بستری در روز به رنگ نارنجی تبدیل می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علیرضا .الی وی شنبه شب ، در مورد توسعه اپیدمی کرونا و حاکمیت در تهران به خبرنگاران گفت: “به دلیل همکاری و تلاش شهروندان و همبستگی با اقدامات بهداشتی ، در هفته های اخیر ، او برای اولین بار رنگ زرد را تجربه می کند که برای همه عزیزان عزیز است. سپاس از منافع مدنی

.الی وی با بیان اینکه تهران هنوز شکننده و ناپایدار است ، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر و استان تهران الگوی متفاوتی از رعایت و پیشگیری دارد ، آمارهای موجود ثبات کامل را نشان نمی دهد و بیماری هنوز کاهش نیافته است.

رئیس ایستگاه های پیشخوان تاج پادشاهی در استان تهران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته ، تعداد بیماران بستری در بخش های عروق بیماری کرونا و 198 بیمار از مجموع 190 بیمار جدید بستری در بخشهای مربوطه و 89 بیمار بستری در بخشهای مراقبت ویژه وجود دارد. و.

وی اضافه کرد: تعداد کل بیماران بستری در حال حاضر در بخشهای اختصاص داده شده توسط کرونا در استان تهران 1990 بیمار است که از این تعداد 802 بیمار در بیمارستانهای بخشهای ویژه هستند.

.الی وی گفت: با فرض زرد بودن این ملاک ، 4 نفر با تشخیص بالینی مثبت یا سی هستند. Rبرای هر 100000 نفر ساکن است. تهران به دلیل تراکم بالای جمعیت به راحتی می تواند تغییر کند و اگر فقط 150 تخت در روز به تهران اضافه شود ، به یک شهر نارنجی تبدیل می شود.

رئیس ایستگاه های پیشخوان تاج پادشاهی استان تهران گفت: محدودیت های شامل شهرهای زرد در تهران ادامه خواهد داشت و طبق مشاهدات روزانه ، این محدودیت ها اصلاح ، کاهش یا تشدید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا