مجله بانوان

توجه به زنان و دختران زمینه ساز توسعه اجتماعی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، غلامرضا غفاری به نقل از وزارت علوم در مراسم رونمایی از وزارت علوم ، فرهنگ و امور اجتماعی در حوزه زنان و دختران دانشگاه ، گزارشی از برنامه های مشترک وزارت علوم و معاونت ارائه داد رئیس امور زنان و خانواده. مشترک امید و نشاط دانشجویان دختر را تقویت کرده است.

در این مراسم که با حضور معصومه ابتکار ، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد ، غفاری در سخنرانی خود ، برگزاری مراسم طناب زنی در سطح دانشگاه در 10 منطقه کشور اقدامی ارزشمند و م toثر برای توانمندسازی زنان است. دانش آموزان برای ورود به فضای کسب و کار. وی توصیف کرد و افزود: اجرای چنین برنامه هایی منجر به توسعه سرمایه اجتماعی می شود.

وی همچنین توجه زنان و دختران را به عنوان نیمی از جامعه به عنوان پایه رشد اجتماعی جلب کرد و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های مشترک در سطح دانشگاه مانند نهالی است که منجر به شکوفایی و رشد دانشجویان دختر می شود.

معاون وزیر فرهنگ ، فرهنگ و امور اجتماعی از جشنواره ملی زنان و علوم به عنوان یکی از برنامه های مشترک یاد کرد و گفت:

غفاری افزایش تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره را حاکی از ثبات این رویداد در جامعه علمی کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که این پیشرفت در فصل جدید جشنواره به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس ادامه یابد.

وی در قسمت دوم سخنان خود برگزاری نمایش های مد ، لباس و کاردستی را از دیگر فعالیت های مشترک دانست و گفت: جذب دانش آموزان برای شرکت در این برنامه نیز منجر به ترغیب آنها به تولید کارهای ارزشمند در زمینه مد ، لباس و صنایع دستی می شود. . عنوان یک کالای فرهنگی و هویتی است.

غفاری در پایان سخنان خود به طرح ملی ارتقا of سفرای فرهنگی اشاره کرد و گفت: این طرح با طراحی مناسب برای شرایط عروق ویروس کرونا قلب سال آینده در پردیس اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا