مجله فرهنگ

تودیع و معارفه مدیران‌ یک اداره‌کل سازمان سینمایی

به گزارش خبرگزاری کندوج ، با پایان پروژه روح الله حسینی مدیر جشنواره ها و همکاری های بین المللی م internationalسسه سینما ، بابک رضایی به عنوان سرپرست این بخش منصوب شد.

حسین انتظامی در مراسمی که امروز (سه شنبه ، نهم تیرماه) به همین مناسبت برگزار شد ، با تقدیر از تلاش های روح الله حسینی اظهار داشت: پاسخی که در این دوره از فیلمسازان و فعالان بین المللی درباره وی دریافت کردیم ، افتخار م Instituteسسه سینما بود. . توافق نامه توسعه همکاری فیلم های ایرانی با چین که مدتها توسط کرونا اعمال و به تعویق افتاده بود ، یکی از اقدامات اخیر آقای حسینی در همکاری با رائد فریدزاده بود. “اما با توجه به پتانسیل فراوان بازار چین ، که برای فیلم سازی ایرانی راهبردی خواهد بود ، خوشبختانه موفقیت آمیز بود.”

رئیس انجمن سینما ادامه داد: همچنین یک کار ارزشمند و مشترک دیگر شورای بین المللی سینما نیز وجود داشت که معیارها را تعریف و منتشر کرد. “به دلیل قابلیت های قابل پیش بینی ، ما برای شفافیت تلاش می کنیم تا همه مسئولیت های خود را بشناسند و از چه جشنواره ها و رویدادهای بین المللی پشتیبانی می کنیم و چه نوع انتخاب هایی را انجام می دهیم.”

وی با اشاره به فعالیت ها در زمینه جشنواره های ملی گفت: در بحث سازمان مجوزها و خدمات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادغام هایی انجام شد اما پروژه این است که کدام جشنواره ها مجوز می دهیم و تحت چه شرایط و چگونگی حمایت “معیارهای وی در شورای جشنواره نیز نوشته شده است.”

انتظامی ادامه داد: ما از آقای رضایی خواستیم که ریاست دفتر جشن ها و همکاری های بین المللی را بر عهده بگیرد. “من امیدوارم که با روحیه ارتباطی که هیچ تداعی در صنعت فیلم سازی ندارد ، توجه ها ادامه یابد و آنها با قدرت بیشتری ادامه دهند.”

با سلام و احترام و معرفی یکی از مدیران انجمن فیلم

روح الله حسینی همچنین در این جلسه گفت که خوشبختانه تقریباً 8 سال افتخار همکاری با انجمن فیلم را داشته و در تمام این سالها کلاس عالی برای من بوده است: و در کلاس بود “من در این دوره شرکت خواهم کرد و با دید بازتر و واقع بینانه تر و تمرکز بر کار علمی و علمی تحقیق خواهم کرد.”

وی ادامه داد: خوشبختانه ما نیست که محققان از نزدیک در مورد آنچه در حوزه دستگاههای دولتی اتفاق می افتد را لمس کنند. خدا را شکر می کنم و خوشحالم که در این سالها دوستانی در صنعت فیلم و فیلم پیدا کردم که از این به بعد می توانم روی آنها حساب کنم. من به ویژه می خواهم از آقای انتظامی تشکر کنم که دو سال پیش به من اعتماد کرد و پس از اتمام کار در مدرسه ملی فرصتی بلند پروازانه برای پایان کار در سینما به من داد و امروز با اطمینان از برنامه ریزی سینما خداحافظی می کنم … »

با سلام و احترام و معرفی یکی از مدیران انجمن فیلم

بابک رضایی در ادامه سخنان خود گفت: “ما در تلاشیم همان شرایطی را که سینماگران و همکارانشان در موسسه سینما با کمک آقای حسینی و اهداف دفتر جشنواره و شرکای بین المللی مورد توجه و حمایت قرار داده اند ، حفظ کنیم. “” برای ظهور وارد شده و طراحی شده است. “

سخنرانان این نشست سعید رجبی فروتن ، رمضانعلی حیدری خلیلی ، محمد رحمتی (معاونان) ، علیرضا تابش (مدیر صندوق فیلم فارابی) و رائد فریدزاده (نماینده بین المللی این سازمان) بودند.

محمد حمیدی مقدم (مدیر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) ، لادن طاهری (مدیر سینمای ملی ایران) ، بهمن حبشی (مدیر دفتر نظارت بر تولید فیلم) ، علی احمدی نقدی (مدیر سازمان دفتر فناوری و توسعه فیلم) ، جعفر انصاری فر (مدیر دفتر تحقیقات توسعه) دانش و مهارت فیلم) ، محمد علی دولتی (مدیر حراست) ، مسعود نجفی (مدیر روابط عمومی انجمن فیلم) و میلاد شکرخواه (مدیر روابط عمومی فارابی) نیز حضور داشتند.

5757

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا