مجله فرهنگ

توصیف آیت‌الله اعرافی از شخصیت سپهبد شهید سلیمانی

مدیر سمینار کشور گفت: منطقه به سمت شکست اسرائیل و اهداف آن حرکت خواهد کرد. مسئله عادی بودن در اسرائیل ، همانطور که کشورهای کوچک منطقه انجام می دهند ، کف روی آب است که قطعاً در حال از بین رفتن است.

به گزارش کندوج ، آیت الله اعرافی امشب (پنجشنبه ، چهارم ژانویه) در یک وبینار بزرگداشت مقام والای شهدای سلیمانی و شهدای مقاومت ، با تلاش و همکاری رهبر معظم حج و زیارت ، مرکز و مرکز بین المللی رویکرد و دین اسلامی ، با تسلیت در ایام شهیدان حضرت زهرا (س) و شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ، اظهار داشت: اگر نگاهی به سنت و رفتار این بزرگان ، به ویژه ها قاس ، به هر حال بود.

مدیر سمینار افزود: این اخلاق شامل اخلاق فردی و اجتماعی و رابطه خوب و مجموعه صفات اخلاقی و فارغ از اشکالات اخلاقی است. حاج قاسم یک انسان اخلاقی به تمام معنا بود. از نظر اجتماعی ، او همیشه آغوش باز ، دوستانه و خوبی داشت. وی یک الگوی کامل اسلامی از توجه و فعالیت معنوی در زمینه های وسیع تمرین و تعامل اجتماعی بود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه خوش اخلاقی ، صمیمی بودن ، صمیمیت ، شفقت ، احترام به دیگران ، فروتنی و نرم خوی از ویژگی های بارز جامعه است ، اظهار داشت: ویژگی دیگر او وفاداری و توجه او بود و این شهید بزرگوار از توجهات معنوی و اسرار و اسرار برخوردار بود. عبادت و بردگی. در جلسات ساکت و بدون صحبت از او نام برده شد. او روزها روزه گرفت و روحانی بود و در شهر عبادت می کرد.

وی اظهار داشت که حاج قاسم دارای روح پاک و روح پاک است که همیشه در کنار همه وظایف بزرگ فرهنگی ، نظامی و سیاسی وی ذکر می شد. سردار شهید سلیمانی ، در حالی که یک سرباز برجسته بود ؛ وی دارای تفکر استراتژیک سیاسی ، علمی ، فرهنگی و اجرایی بود. بعضی از شخصیت ها یک بعدی هستند یا ابعاد محدودی دارند. اما ابعاد امنیتی و نظامی آن تحت الشعاع دیدگاه اجتماعی و سیاسی وسیع تری قرار گرفت. وی همچنین لفاظی های انقلاب اسلامی را که یک بحث بزرگ بین المللی است ، با تمام وجود احساس کرد و از چشم انداز آن آگاه بود.

مدیر سمینارها گفت: چهارمین چیزی که در زندگی وی برجسته بود ، معرفت شناس بودن وی بود. وی علاوه بر خدمت سربازی ، نگران فرهنگ و تفاهم نیز بود.

وی افزود: نکته دیگر این است که به گفته کارشناسان نظامی ، وی تفکر نظامی غیرمعمولی داشته است. به گفته یاران شهدا ، به محض دیدن نقشه ، ساختار نیروها و نیروهای دشمن و نوع اقدام نظامی را توضیح می داد و به همین دلیل همیشه روش های دقیق را انتخاب می کرد.

آیت الله اعرافی گفت: وی همچنین اهل میدان و فعالیت و همچنین ایده ها و طراحی های گسترده و عمیق بود. شخصی می تواند سر طراحی خوبی باشد اما روی صحنه نیست. او هرگز صحنه را ترک نکرد. شهید سلیمانی شخصیت خاصی داشت. سخنان و تأثیر سخنان او بسیار عجیب بود. سخنان وی قاطع ، شیرین و جذاب بود. او حتی به زبان عربی روان صحبت می کرد و صحبت هایش همه را به خود جلب می کرد.

وی که از اعضای ارشد این همایش بود ، افزود: حاج قاسم رویکرد و شخصیت دیپلماتیک داشت. وی همچنین دارای شخصیتی نظامی شناخته شده در سطح بین المللی بود و یکی از بزرگترین چهره های نظامی تاریخ بود. او قدرت دیپلماتیک عجیبی داشت.

آیت الله اعرافی اظهار داشت: “علاوه بر وی ، باید از عظمت فیلمی مانند ابومهدی المهندس که یکی از بزرگان مقاومت در عراق محسوب می شود ، یاد کنیم.” ویژگی های خاص ذکر شده در این سخنرانی حاج قاسم نیز در و وجود شهید ابومهدیس. اما شهید حاج قاسم موجی ایجاد کرد که اهداف آنها را دنبال می کند و منطقه به سمت شکست اسرائیل و اهداف آنها حرکت می کند.

وی گفت: “مسئله طبیعی در اسرائیل ، که کشورهای کوچک منطقه انجام می دهند ، کف روی آب است که مطمئنا از بین خواهد رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا