توقف تولید خودرو‌های ناایمن همچنان در دستور کار پلیس است

سردار هادیانفر خبر داد:

توقف تولید خودرو‌های ناایمن همچنان در دستور کار پلیس است

رئیس پلیس راهور رئیس پلیس راهور فراجا گفت: علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و پیگیری‌های پلیس هنوز اقدامی برای توقف تولید خودرو‌های ناایمن صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا امروز یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد. 

سردار هادیانفر در این نشست خبری اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد رانندگان در تردد‌های خود قانونمند هستند و تعامل و همکاری خوبی با پلیس دارند.

وی تصریح کرد: تلاش ما همواره بر این است که در راستای تحقق آنچه که جزو فرامین مقام معظم رهبری در حوزه کاهش تصادفات است قدم برداریم.

رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: بالغ بر ۵۱ میلیون گواهینامه داریم و در مرز رسیدن به ۵۲ میلیون گواهینامه و در مرز ۴۰ میلیون وسیله نقلیه هستیم و بر اساس آمار‌ها به ازای هر ۲ نفر یک وسیله نقلیه در کشور وجود دارد و این آمار با تناسب جهانی یک مقدار تفاوت دارد.

سردار هادیانفر اضافه کرد: بعد از ۸ سال در سال گذشته شورای عالی ترافیک و ایمنی را با حضور رئیس جمهور برگزار کردیم و یک جلسه با حضور شخص رئیس جمهور و ۴ جلسه هم با حضور معاون اول ریاست جمهوری برگزار شد.

وی یادآور شد: علی رغم تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و پیگیری پلیس هنوز اقدامی برای توقف تولید خودرو‌های ناایمن صورت نگرفته است، اما این امر همچنان در اولویت برنامه‌های پلیس قرار دارد.

دکمه بازگشت به بالا