مجله عمومی

تولیدکنندگان به سمت روش‌های نوین تأمین مالی حرکت کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین محمد مهدی علایی در جلسه ستاد اقتصادی معارضین ناحیه قزوین که بعدازظهر یکشنبه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی ناحیه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: و حمایت لازم است تا بتوانیم نقش آفرینی کامل داشته باشیم. در مسیر آنها

استاندار قزوین با اشاره به شرکت های مورد بررسی در این نشست گفت: شرکت های دانش بنیان لوازم خانگی، شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه تولید بذر در زمینه نیازهای جدی کشور فعالیت می کنند. و ممکن است انتشار ارز خارجی را کاهش دهد بری تاثیرگذار بودن در کشور و همچنین یک شرکت فعال در حوزه الکترونیک از جمله مواردی است که سعی می کنیم به درخواست های آنها پاسخ دهیم.

وی با اشاره به مشکلات و خواسته‌های شرکت‌ها گفت: عمده مشکلات، درخواست‌ها و نیازهای این شرکت‌ها در زمینه زیرساخت‌ها و تامین زمین، ظرفیت تولید را دارد تا دامنه فعالیت‌هایی را که در دستور کار جدی ما قرار دارد، افزایش دهیم. می تواند زمین های جدیدی ایجاد کند.» به ظرفیت صنعت و تولید منطقه می افزاید.

این مقام مسئول ادامه داد: تامین منابع مالی یکی دیگر از درخواست های جدی تولیدکنندگان است و تاکید ما در این زمینه این است که چون اکثر این تولیدکنندگان در فضای دانش و تجربه فضاهای جدید هستند، تامین منابع مالی نیز به فکر راه های جدیدی برای تامین مالی خود باشید. و روش هایی مانند تامین مالی زنجیره ارزش و بیان آره از بازار سرمایه جدید موجود یا روش سنتی وام دهی بانکی که بخش نیز برنامه ریزی می کند، استفاده کنید ثروتمند افزایش سرمایه از ظرفیت محدود بانک ها امکان پذیر است.

علایی بر لزوم حمایت از محصولات تولید داخل تاکید کرد و گفت: طبق قانون اگر امکان تولید داخل و با کیفیت مطلوب وجود داشته باشد، واردات آن محصولات ممنوع است و ما نیز برای رعایت قوانین این کار را انجام خواهیم داد. حمایت از واحدهای تولیدی منطقه تا محصولات تولید شده در کشور و منطقه ما بازار عرضه بهتری داشته باشد.

استاندار قزوین در پایان گفت: لازم است جلسات بیشتری در ستاد اقتصاد مقاومتی برگزار شود تا انشاالله بتوانیم خدمات رشد اقتصادی مناسب را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: امروز تیم اقتصادی منطقه قزوین یک گروه سیار، تحول و ریسک است که با بهره گیری از چشم انداز و توانمندی های خود به روز توسعه و رونق کسب و کار در منطقه قزوین تبدیل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا