مجله علمی و سلامت

تویوتا یاریس کراس با توان هیبریدی و حالت رانندگی چهارچرخ معرفی شد

تویوتا یاریس 2021 حالت متقاطع را در پیش گرفته و فضای بیشتری به مسافران می دهد.

تویوتا در ابتدا قصد داشت از سدان جدید خود در ماه مارس در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی کند. اما لغو این رویداد خودروساز را مجبور به تغییر زمان پرده برداری خود به دلیل شیوع ویروس Corona کرد. این شرکت اعلام کرد که این ماشین تا چند هفته و ماه به تعویق می افتد. اما انتظار پایان یافته و تویوتا آماده است تا کراس اوور جدید خود یعنی یاریس را به بازار عرضه کند.

سنگ شکن تویوتا یاریس

کراس اوور جدید Yaris دارای یک تریلر از پیش فشرده 2560 میلی متر بین چرخ های جلو و عقب است و طول کلی خودرو را 240 میلیمتر به 4،180 میلی متر افزایش می دهد. همچنین 20 میلی متر پهن تر و 90 میلی متر بلندتر از مدل قبلی خود است. با این حال ، این خودرو از Toyota C-HR کوچکتر است. این ویژگی و طراحی Mercometer یک حرکت معقول توسط تویوتا با جذب خریداران بیشتر به نمایش های خود است زیرا همه دوست ندارند ظاهر عجیب و غریب C-HR را دوست دارند. در مقایسه با یاریس اصلی ، کراس اوور آن بزرگتر و فضای بیشتری برای مسافران دارد.

سنگ شکن تویوتا یاریس

خریداران می توانند Yaris Cross را با چرخ های 18 اینچی و رنگ جدیدی به نام برنج طلایی با صندوق عقب برقی سفارش دهند که بارگیری و تخلیه آن بسیار آسان است. بعد از باز کردن صندوق عقب ، می توانید ارتفاع آن را تنظیم کنید و با توجه به تجهیزات خود می توانید آن را به دو قسمت تقسیم کنید. همچنین دارای کمربند ایمنی است که می تواند هنگام رانندگی مانع از حرکت خودرو شود. کراس Yaris همچنین از حالت AWD (چهار چرخ محرک) پشتیبانی می کند ، که با یک موتور بنزینی 1.5 لیتری سه سیلندر جفت شده که قدرت قابل توجهی درایور را در باران یا برف به وجود می آورد.

سنگ شکن تویوتا یاریس

قدرت کل این خودرو 116 اسب بخار است که زیاد نیست ، اما نمی توان انتظار بیشتری از خودروی کراس اوور متوسط ​​را داشت. تویوتا همچنین ادعا می کند که چرخ های جلو فقط 120 گرم دی اکسید کربن در هر کیلومتر آزاد می کنند.

motor1.com

2121

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا