مجله ورزشی

تکلیف قهرمان جام ملت‌های آسیا در دو بخش مردان و زنان مشخص شد

صبح امروز (یکشنبه) مرحله نهایی شطرنج در جام ملت های آسیا 2020 پیگیری شد که قهرمانان این جام در بخش های مردان و زنان مشخص شدند.

به گزارش کندوج ، امروز (یکشنبه) آخرین شطرنج جام ملت های آسیا 2020 در دو رده زنان و مردان برگزار شد که تیم مردان استرالیا موفق شد هند را شکست داده و قهرمان این مسابقات شود. همچنین در رده بانوان ، تیم هند با پیروزی مقابل اندونزی برنده این رقابت ها شد.

تیم ملی ایران نیز برنده این مسابقات شد. تیم شطرنج مردان ایران با شکست مستقیم مقابل استرالیا از رسیدن به فینال این رقابت ها بازماند. حریف ایرانی که موفق شده بود تیم ملی را در مرحله نیمه نهایی حذف کند ، در فینال این رقابت ها با نتیجه 4.5 بر 3.5 مقابل هند به پیروزی رسید و می تواند قهرمان این مسابقات شود.

تیم شطرنج دختران ایران نیز در این مسابقات شرکت کرد. دختران تیم ملی در یک شکست باورنکردنی مقابل اندونزی به نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا نکردند. در مسابقات مقدماتی ، دختران ایرانی با نتیجه 2.5 بر 1.5 تیم ملی هند را که در مسابقات زنان پیروز شده بود شکست دادند.

به دلیل تکرار تاج گذاری و توصیه پزشکان برای ماندن در خانه ، جام های آسیا 2020 در دو رده مردان و زنان به صورت آنلاین برگزار شد. این مسابقات از 10 آنلاین (10 آنلاین) با حضور 38 تیم در رده آقایان و 32 تیم در رده بانوان پیگیری شد.

تیم ملی شطرنج مردان ایران که سومین شانس پیروزی در این مسابقات بود ، به مصاف پویا ایدنی ، پرهام مقصودلو ، محمدامین طباطبایی ، احسان قائم مقامی و آرین غلامی رفت.

بانوان ایرانی که ششمین شانس پیروزی در این مسابقات را داشتند نیز به سارا سادات خادم الشریعه ، مبینا علی نسب ، انوشا مهدیان ، آناهیتا زاهدی فر و مطهره اسدی در این مسابقات پیوستند.

هیچ تیم قدرتمندی از چین در این مسابقات حضور نداشت و هند اولین فرصت برای پیروزی در دو تیم مردان و زنان بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا