مجله حوادث

تیراندازی در غرب تهران برای دستگیری سارقان ۵۰ خانه

رئیس پلیس پیشگیری بزرگ تهران از انهدام باند محل استقرار اعضای 50 خانه در غرب تهران خبر داد.

به گزارش کندوج ، سرهنگ جلیل موکفایی در حاشیه دستگیری این افراد به خبرنگاران گفت: “طرح بهبود امنیت اجتماعی برای پاسخگویی به خواسته ها و انتظارات پلیس در سراسر پایتخت در حال انجام است. یک دستگاه خودروی پژو با سه سرنشین برخورد کرد.

وی با اشاره به سوicion ظن مسافران خودرو ادامه داد: پلیس بلافاصله در مورد پلاک خودرو س askedال کرد که در آنجا مشخص شد که پلاک دارای سابقه سرقت است و در این ارتباط برای متوقف کردن خودرو صادر کردند. راننده ماشین اما برخلاف دستورات پلیس سرعت خود را افزایش داده و قصد فرار داشت. به دنبال این عملیات ، یک عملیات تعقیب و گریز بین افسران پلیس و متهمان آغاز شد.

این کمک هزینه بیان کرد که بازی تعقیب و گریز بین پلیس و خودروی متهمان حدود یک کیلومتر ادامه داشت و گفت: سرانجام بر اساس قانون استفاده از سلاح ، مأموران چندین گلوله شلیک کرده و ماشین متهمان را متوقف کردند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به دستگیری متهم گفت: متهم پس از توقف خودرو با حمله به مأموران پلیس قصد فرار داشت اما با مهارت و مقاومت مأموران شکست خورد و دستگیر شد. در حال حاضر تحت درمان پزشکی است.

در این استنباط با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده ، گفت: این افراد که سابقه ای نیز داشتند ، در بازجویی به تشکیل باند و سرقت از حداقل 50 ساختمان مسکونی در غرب تهران اعتراف کردند. “در این رابطه ، پرونده های قضایی علیه این افراد تشکیل شده و آنها برای ادامه تحقیقات به دادستانی فرستاده شده اند. تحقیقات برای کشف سایر سرقت ها و جرایم ارتکابی توسط این افراد نیز در جریان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا